Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ŁUKÓW

Gmina Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982392 , fax. 025 7982439
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łuków
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982392, fax. 025 7982439
    REGON: 71158244000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ŁUKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek i zakładów budżetowych, obejmująca: 1) otwieranie i prowadzenie rachunku podstawowego, rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych w PLN, 2) realizację poleceń przelewów w systemie elektronicznym, 3) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych , 4) uruchamianie w miarę potrzeb zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 3.500.000 zł, 5) możliwość drukowania na bieżąco (przez zamawiającego) wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z programu do elektronicznej obsługi bankowej, 6) oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych w oparciu o stawkę WIBID 1M ustalaną dla kolejnych okresów obrachunkowych wg notowań z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca obrachunkowego, 7) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym opartym na stawce WIBOR 1M ustalaną dla kolejnych okresów obrachunkowych wg notowań z ostatniego dnia roboczego okresu obrachunkowego poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego okresu obrachunkowego, 8) w przypadku występowania na rachunku budżetu gminy zadłużenia z tytułu kredytu w rachunku bieżącym przenoszenie na koniec dnia wolnych środków z rachunków jednostek budżetowych na rachunek podstawowy budżetu gminy (konsolidacja sald). Środki podlegające konsolidacji powinny być dostępne na rachunkach jednostek budżetowych na początku następnego dnia roboczego. 9) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, 10) świadczenie usługi typu HOME BANKING obejmującej w szczególności: a) udostępnienie programu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną niżej wymienionych czynności: - składanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i zagranicznych, - uzyskiwanie na hasło informacji na temat stanu realizacji przelewów oraz o stanie środków na rachunkach bankowych, - udostępnienie historii rachunku bankowego, b) przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego programu obsługi elektronicznej, c) uruchomienie usługi bankowej elektronicznej - aktualnie dla 5 jednostek budżetowych gminy tj.: - Urząd Gminy Łuków, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, - Gminny Zespół Oświatowy, - Gminny Ośrodek Kultury, - Gminna Biblioteka Publiczna. d) serwis systemu bankowości elektronicznej, e) świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, które wchodzą w zakres umowy, 11) udostępnienie aplikacji pozwalającej na: - eksport przelewów z programu płacowego (standard pliku Multicash Elixir 0), - eksport przelewów do ZUS z programu płacowego w formacie Elixir 0, - przeniesienie bazy kontrahentów pomiędzy systemami bankowości elektronicznej (możliwość zaczytania ok. 800 dotychczasowych kontrahentów z numerami kont)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z 2002 r. z późn. zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Posiadają lub będą posiadać w dacie otwarcia ofert oddział lub filię oddziału w granicach administracyjnych Miasta Łuków. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia (zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu oddziału lub filii oddziału w granicach administracyjnych Miasta Łuków lub pisemne zobowiązanie, że do dnia otwarcia ofert będzie posiadał oddział lub filię oddziału w granicach administracyjnych Miasta Łuków stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: - dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 1 - 3 należy złożyć w formie oryginałów; - dokumenty, o których mowa w rozdz. VI pkt. 4 - 7 mogą być złożone w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu; - dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach