Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8416866 , fax. 061 8416866
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 12 12
60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8416866, fax. 061 8416866 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont schodów zewnętrznych wejściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu schodów zewnętrznych wejściowych wraz z pracami towarzyszącymi w siedzibie Inspektoratu w Poznaniu przy ul. Fabrycznej 27/28 w budynku A segment A-1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania : 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Ponadto powinni a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty posadzkarsko-kamieniarskie o wartości brutto ponad 30 tys. zł każda. b)posiadać potencjał techniczny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik robót posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1. Oświadczenie, którego wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz prac wykonanych na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty posadzkarsko-kamieniarskie o wartości brutto ponad 30 tys. zł każda(zał. nr 6 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą potwierdzać, iż roboty zostały należycie wykonane, a więc nie dopuszcza się dokumentów wystawianych w trakcie realizacji danej roboty). 4. Oświadczenie złożone w Karcie oferty, iż kierownik robót posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21