Przetargi.pl
Utwardzenie drogi gminnej w miejscowościach Konarzyce i Konarskie

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury 11A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2822001 , fax. 061 2822724
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury 11A 11A
    63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2822001, fax. 061 2822724
    REGON: 00053046500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie drogi gminnej w miejscowościach Konarzyce i Konarskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utwardzenia drogi gminnej w miejscowościach Konarzyce i Konarskie w gminie Książ Wlkp. Istotne parametry określające wielkość robót. długość drogi 836,50 m. szerokość jezdni 4,30 m. szerokość w liniach rozgraniczających ok. 6,00 m. Stan istniejący. Droga gminna położona jest w południowej części gminy, na obszarze użytkowanym rolniczo, z nieliczną zabudową zagrodową. Posiada nawierzchnię gruntową, z regularnym profilem poprzecznym i podłużnym. Linie rozgraniczające nie są równoległe. Poza pasem drogowym o szerokości min. 6,00 m. zlokalizowana jest sieć wodociągowa o przekroju 100 mm. Drogę przecinają napowietrzne linie energetyczne NN. Stan projektowany. Początek utwardzenia drogi przyjęto na krawędzi nawierzchni bitumicznej drogi Śrem - Książ Wlkp., koniec - na krawędzi nawierzchni brukowcowej drogi Jarosławki - Konarskie. Długość utwardzenia wynosi 836,50 m Jezdnia szerokości 4,30 m, z załamaniami wyokrąglonymi łukami R=90 m do R=1000 m. i poboczami 0,50 m. Przyjęto przekrój jednostronny ze spadkiem 3%. Pochylenia poboczy przyjęto 8%. W obrębie zjazdów na drogi boczne i wjazdów do posesji założono utwardzenie poboczy analogiczne jak na jezdni, w celu ograniczenia uszkodzeń krawędzi jezdni przy wjeżdżaniu pojazdów na drogę. Zaprojektowano spadki podłużne niwelety od 0,299 % do 2,900 %, starając się wykorzystać do maksimum istniejące pochylenia terenu. Odwodnienie drogi poprzez konstrukcję jezdni i pobocza w obrębie pasa drogowego. Konstrukcja nawierzchni. - jezdnia warstwa górna z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 5 cm. warstwa dolna z gruzu betonowego żwirowego 0-63 mm, grubości 20 cm. wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe - wjazdy warstwa górna z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 5 cm. warstwa dolna z gruzu betonowego żwirowego 0-63 mm, grubości 20 cm. wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Gruz betonowy nie może posiadać domieszek ceramicznych (cegła, dachówki) oraz innych rodzajów betonu niż żwirowy ( gazobeton, żużlobeton, jastrych itp.) Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i kosztorys ślepy , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjęty do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować materiały równoważne. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a)wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu b)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, c)zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie drogi. d)zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. f)umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organom nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, g)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2.Za spełnienie warunku określonego w pkt 1 a Zamawiający uzna: a)prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Za spełnienie warunku określonego w pkt 1 b Zamawiający uzna: a) udokumentowane należyte wykonanie , w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu podbudowy dróg z tłucznia lub gruzobetonu na dł. min. 3 km (z podaniem ich dł., wartości, dat wykonania oraz odbiorców) 4.Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1 c Zamawiający uzna: a)posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub załączenie oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia. 5.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. 6.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w dziale VIII SIWZ pkt. 1.1;, 1.2.; 1.3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie oferenta - art. 22 Pzp. - Załącznik nr 1 do oferty -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 2 do oferty -Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmująca ubezpieczenie robót budowlanych i rozbiórkowych oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia - Załącznik nr 3 do oferty -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu podbudowy dróg z tłucznia lub gruzobetonu na dł. min. 3 km z podaniem ich dł., wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru, itp. ) - Załącznik nr 4 do oferty -Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym ( lub innym dokumencie )jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta - w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieupoważnioną - Załącznik nr 5 do oferty -Oświadczenie wykonawcy wskazujące w ofercie część zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 6 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz-wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach