Przetargi.pl
Remont Sali Wiejskiej w Podmoklach Małych

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali Wiejskiej w Podmoklach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: Etap I remontu Sali Wiejskiej - Remont dachu, - Wymiana stolarki okiennej, - Klimatyzacja i wentylacja, - Wymian podsufitki, - Wymiana lamp i instalacji elektrycznej, Etap II remontu Sali Wiejskiej - Wymiana podłogi, - Okładziny i malowanie sali, - Okładziny i malowanie pomieszczeń parteru, montaż okapu kuchennego, - Roboty malarskie pomieszczeń piętra. Remont dachu sali polega na wymianie blachy (powlekana trapezowa), z wykonaniem dodatkowego rusztu drewnianego pod nowe pokrycie z jednoczesnym zastosowaniem membrany dachowej. W skład remontu wchodzi: 1. Montaż krokwi drewnianych opartych na konstrukcji stalowej dachu, 2. Ułożenie izolacji z folii przymocowanej do konstrukcji drewnianej, 3. Przymocowanie kontrłat o przekroju 3 8x25mm w rozstawie ponad 24cm, 4. Ołacenie połaci dachowych łatami 38x50-mm w rozstawie ponad 24-cm, 5. Wymiana pokrycia na blachę stalową trapezową powlekaną, 6. Wymiana gąsiorów systemowych, 7. Wymiana obróbek systemowych - fartuchy z blachy stalowej powlekanej przy ścianach, kosze w połaci dachowej oraz pasy nadrynnowe i podrynnowe, 8. Rozebranie rynien z blachy, nie nadających się do użytku, 9. Rynny dachowe z blachy z cynku, półokrągłe, Fi- 12-cm, 10. Wymiana desek czołowych, 11. Uzupełnienie rolek z cegieł, na zaprawie c-w., poziomo, szerokość l cegły - podmurowanie ścian szczytach między łatami. 12. Wykonanie opierzeń pod ocieplenie elewacji Sala i pomieszczenia W zakres remontu wewnątrz wchodzą roboty budowlane pomieszczeń budynku. Remont obejmuje pomieszczenie sali o powierzchni 206,5m2, zaplecza sali, pomieszczenia kuchenne, pomieszczenia użytkowe na piętrze. Przewiduje się roboty stolarskie (częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej), roboty posadzkarskie, okładzinowe, izolacyjne, malarskie, instalacji elektrycznej, Szczegółowy zakres robót ujęty jest w kosztorysie budowlanym i obejmuje: -­częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z wymianą podokienników okiennych wewnętrznych i zewnętrznych: okna PCV z profilu co najmniej trzykomorowego rozwierane i uchylno-rozwierane, jedno i dwudzielne w kolorze białym z zachowaniem obecnych kształtów i podziałów, ­-demontaż w sali istniejącej podsufitki, tablic do kosza i opraw oświetleniowych ­-uzupełnienie w sali rusztu sufitowego, wykonanie izolacji cieplnej, paroizolacji, instalacji elektrycznej do nowego oświetlenia, ­-wykonanie oświetlenia z zastosowaniem lamp - oprawa 3x58W z siatka osłonową np. typu Thorn- Sporting, świetlówka F58W/840 lub równoważne rozmieszczone w trzech rzędach wzdłuż sali. Sposób osadzenia w podsufitce i zapalania należy uzgodnić z Inwestorem, ­-wykonanie przyłącza do awaryjnego zasilania sali z agregatu prądotwórczego, ­-montaż podsufitki z desek PVC Siding- kolor, wzór i lkolor należy uzgodnić z inwestorem, proponowany sposób montażu: dwupoziomowy (przekrój) -rozebranie podłogi w sali. ­-wykonanie izolacji p. wilgociowej, wyrównanie podłoża i ułożenie parkietu bukowego kl. II z deszczułek posadzkowych litych, szlifowanie i lakierowanie starych parkietów, ­-lakierowanie 4x parkietu z zagruntowaniem ­-wykonanie okładziny ściennej z płytek klinkierowych na ścianach szczytowych sali ­-malowanie pomieszczeń parteru i pietra farbami emulsyjnymi z przygotowaniem powierzchni pod malowanie, ­-malowanie lamperii farbami olejnymi, ­-malowanie stolarki drzwiowej farbami olejnymi, ­-wykonanie i malowanie krat okiennych, malowanie rur, ­-wykonanie ze stali nierdzewnej okapu, nad urządzeniami kuchennymi (kuchenkami) montaż z podłączeniem do komina, Zakłada się strukturę powierzchni pytek klinkierowych rowkowaną, kolor podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z PCV należy uzgodnić z inwestorem, podobnie jak wzór krat okiennych- kutych oraz kolory farb do malowania ścian (kolory pastelowe). Klimatyzacja W celu zapewnienia wentylacji w trakcie imprez środowiskowych postanowiono wykonać klimatyzację i wentylację Sali Wiejskiej w Podmoklach Małych na sali głównej. Sala główną posiada kubaturę 1210m3. Klimatyzacja i wentylacja została oparta na centrali nawiewnej Q = 3000m3/h. oraz 3 - klimatyzatorach kasetowych o mocy dobranej do kubatury sali nie mniejszej niż 9 kW, czerpni kołowej fi 630 mm. Zamontowane zostaną 2 wentylatory dachowe o średnicy otworów ssących do 315 mm Q = 2100m3/h. Szczegóły należy uzgodnić z inwestorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełnić każdy z wykonawców osobno. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; wymagania minimalne dla Wykonawców: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - ogólnobudowlanej, malarskiej, posadzkarskiej, okładzinowej i stolarskiej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających opisane wyżej uprawnienia; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. b) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu podobnych robót - minimum 5. c). W zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wymagania minimalne : W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat (2006, 2007, 2008) roczny przychód w wysokości minimum 500.000,00zł,. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. 1.5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie- nie dotyczy Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń o których mowa w punkcie 2 niniejszego rozdziału SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załączniku do SIWZ 2.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu : A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ; A.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej Wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia, wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania- wg wzoru stanowiącego załączniku do SIWZ; B.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami zawodowymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załączniku do SIWZ; B.3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. B.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załączniku do SIWZ - potwierdzający spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego potencjału technicznego opisanego w SIWZ. B.5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia jakimi będzie dysponował. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Oświadczenie finansowe wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 3 lata obrotowe tj. za lata 2006, 2007, 2008 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; C.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (D. U. z 2006, Nr 87, poz. 605 ) UWAGA : Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli : - wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, - lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, - albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, zawierające błędy, - lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.3. Kosztorys ofertowy Wykonawca przedstawi kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dołączonych do SIWZ przedmiarów robót z uwzględnieniem dokumentacji technicznej oraz wszystkich robót i kosztów uzupełniających niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Podane w SIWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załącznikach znaki towarowe materiałów są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami, nie wiążącymi oferenta (przy zastosowaniu materiałów równoważnych należy jednak zachować parametry określone projektem budowlanym lub danymi zawartymi w SIWZ i danymi techn. materiałów i urządzeń itp.). Jednocześnie, przypomina się wszystkim zainteresowanym Wykonawcom, że cena końcowa oferty powinna obejmować wszystkie składniki kosztów łącznie z opisanymi w SIWZ kosztami uzupełniającymi, nie opisanymi w przedmiarze robót. Cena ofertowa winna wybiegać do terminu zakończenia przedmiotowej inwestycji. Zobowiązuje się Wykonawcę aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 2.4. Parafowany wzór istotnych postanowień umowy (przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babimost.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach