Urząd Gminy w Brodach ogłasza przetarg
- Adres: 68-343 Brody, Ul. Rynek 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3712155 w. 38 , fax. 068 3712015
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Brodach
Ul. Rynek 2 2
68-343 Brody, woj. lubuskie
tel. 068 3712155 w. 38, fax. 068 3712015
REGON: 00053392000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace zabezpieczające budynek Kościoła Jeziory Dolne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I etap prac dotyczy: - podparcia stemplami istniejącego stropu - rozbiórka zawalonego dachu nad zakrystią - wymiana krokwi w osiach 11-1, tj: ustawienie 5 krokwi o przekroju 16/20 cm w miejsce całkowicie zmiszczonych - uzupełnienie pokrycia dachu dachówką z rozbiurki zawalonego dachu nad zakrystią, uzupełnienie gąsiorów w kalenicy i dorażna naprawa instalacji odgromowej - dorażne zabezpieczenie istniejących ścian i sklepień ceglanych zakrystii (dach pulpitowy tymczasowy z blachy trapezowej) Ilość i rodzaj prac zawiera przedmiar robót i projekt budowlany stanowiące załaczniki do dokumentacji przetargowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123614
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w dziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określa dział VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brody.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu Kościoła Parafialnego w Chichach Etap 2
Dodano: 2016-07-27 - Remont wieży kościelnej w Murzynowie
Dodano: 2012-02-21 - Remont elewacji budynku Kościoła Rzymsko-Katolickiego. w Karminie.
Dodano: 2011-06-20 - Remont elewacji kościoła p.w. Opatrzności Bożej w Nowym Miasteczku
Dodano: 2010-09-23 - remont dachu kościoła filialnego p.w. Św. Mikołaja w Drzonowie
Dodano: 2010-03-12 - Parafia Rzymskokatolicka p.w. Zwiastowania N. M Panny w Bożnowie
Dodano: 2009-04-24