Przetargi.pl
Remont sali wiejskiej w miejscowości Siekowo - Gmina Przemęt

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 549 60 71 wew. 49 , fax. 0-65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Jagiellońska 8 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 549 60 71 wew. 49, fax. 0-65 549 69 77
    REGON: 00091435500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury - osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali wiejskiej w miejscowości Siekowo - Gmina Przemęt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje kompleksowy remont sali wiejskiej w miejscowości Siekowo. Zakres robót obejmuje: 1. Remont sali głównej: - wymiana posadzki drewnianej deskowej na posadzkę z płytek ceramicznych pow. ok. 223 m2, - wymiana zniszczonej stolarki okiennej okien zespolonych na PVC o łącznej pow. ok. 21 m2. Remont nie przewiduje zmniejszenia otworów okiennych, - wymianie instalacji elektrycznej wraz z oprawami, łącznikami i gniazdami, z włączeniem do istniejącej rozdzielni elektrycznej, - rozbudowa istniejącej instalacji c.o. i zawieszenie dodatkowych 7 szt. grzejników płytowych, - pomalowanie sufitów i ścian. 2. Remont korytarza: - położenie płytek na posadzkach o pow. ok. 17,8 m2, - pomalowanie ścian i sufitów, - wymiana stolarki drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych z drewnianych na aluminiowe o łącznej pow. 12,6 m2, - wymiana drzwi zewnętrznych z drewnianych dwuskrzydłowych na aluminiowe o pow. 3,15 m2. Nie przewiduje się zmniejszenia wielkości otworów. 3. Remont pomieszczenia chłodni poprzez jego wyizolowanie, wymalowanie oraz wymianę drzwi wejściowych. 4. Remont sanitariatów: - wymiana okładzin ściennych i posadzkowych z dostosowaniem do wymaganej wysokości 2 m, - wymiana instalacji kanalizacyjnej, wodnej i elektrycznej, - wymiana armatury, oraz stolarki drzwi wewnętrznych. 5. Remont elewacji frontowej o pow. 261,45 m2: - położenie siatki zbrojącej, - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, - pomalowanie elewacji, - położenie cokołu z płytek elewacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej siwz 2. oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane zgodnie z treścią wzorcowego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. wykaz 2 robót budowlanych (załącznik nr 4) zbliżonych, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zrealizowane przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat. 5. pełnomocnictwo dla wykonawcy umocowanego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy umowa zawarta między współwykonawcami zawiera zasady ich reprezentacji w postępowaniu i umocowanie dla ich pełnomocnika, wykonawcy mogą przedłożyć zamiast odrębnego dokumentu pełnomocnictwa przedmiotową umowę. 6. pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, o ile umocowanie tej osoby do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych - w przypadku kiedy wykonawca umocuje pełnomocnika do występowania w swoim imieniu w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 3 i pkt 6. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. z 2006r, nr 87, poz. 605 ze zm.] Wszystkie dokumenty, powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia należy przedłożyć w formie oryginału. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.przemet.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach