Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2973400, 2973486 , fax. 061 2961615
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34 34
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 061 2973400, 2973486, fax. 061 2961615
REGON: 63106716800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowanowko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 13/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności . 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres dostaw specjalistycznego sprzętu medycznego jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum dwie dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował dostawy, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych dostaw, d)wartość wykonanych dostaw, e)opinię stwierdzającą, że dostawy wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Zamawiającego. 6)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)Oświadczenie Dostawcy, że oferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce oraz stwierdzenie takiego dopuszczenia; 2.Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ) 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowanowko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 30/16
Dodano: 2016-07-22 - 24/16
Dodano: 2016-06-30 - 19/16
Dodano: 2016-06-08 - 8/16
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa elektrod do neuromonitoringu chirurgicznego i laryngologicznego, elektrod jednorazowych do generatora VAPR, ostrzy i frezy do SHAVERA FORMULA, systemów do płukania oraz szczotkowania powierzchni stawowych i kanału szpikowego oraz zestawów do autotransfuzji dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa analizatora i odczynników do badań laboratoryjnych
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa produktów jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych model: Infusomat i Perfusor Space
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa, zakup elektrod jednobiegunowych z możliwością zastosowania do ablacji in vivo guzów wątroby wraz z dzierżawą generatora do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-01-14 - dostawa i instalacja zestawu do anestezy wziewnej wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-01-13 - THYROGEN 0,9 mg x 2 fiolki, PARACETAMOL 1,0 x 10 fiolek IV
Dodano: 2015-12-15