Przetargi.pl
Remont sali lekcyjnej oraz pracowni chemicznej w budynku szkoły.

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230-68-31 do 35 , fax. 032 230-68-31
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych
    ul. Chorzowska 5 5
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 230-68-31 do 35, fax. 032 230-68-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali lekcyjnej oraz pracowni chemicznej w budynku szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sali lekcyjnej oraz pracowni chemicznej w budynku szkoły. Zakres remontu sali lekcyjnej obejmuje: -Zerwanie obicia ścian, rozebranie wykładziny PCV wraz z płytą paździerzową -Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w bruzdach z montażem nowych gniazd instalacyjnych oraz wyłącznika oświetlenia -Wykonanie tynków na ścianach cementowo - wapiennych -Wykonanie lamperii do wys. 1,50m poprzez szpachlowanie -Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach powyżej lamperii -Malowanie ścian dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej wysokości 1,50m) -Malowanie lamperii dwukrotnie farbą oleją (do wysokości 1,50m), -Malowanie sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną z przygotowaniem podłoża -Malowanie dwukrotne farbą oleją: ?Drzwi ?Grzejników ?Rur instalacyjnych ?Regałów, półek, naświetli ?Różnego rodzaju skrzynek i drzwiczek rewizyjnych -Ułożenie nowej wykładziny z PCV o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie wraz z wykonaniem wylewki wyrównawczej -Naprawa kanału przykrytego blachą żebrowaną stalową -Malowanie farbą olejną blach kanału -Montaż nowych kratek wentylacyjnych. Zakres remontu pracowni chemicznej obejmuje: -Rozebranie wykładziny PCV wraz z płytą paździerzową, rozebranie gabloty -Montaż nowych gniazd instalacyjnych oraz włącznika oświetlenia -Malowanie ścian dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej wysokości 1,50m) -Malowanie lamperii dwukrotnie farbą oleją (do wysokości 1,50m) z szpachlowaniem nierówności -Malowanie sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną z przygotowaniem podłoża -Malowanie dwukrotne farbą oleją: ?Drzwi ?Grzejników ?Rur instalacyjnych ?Regałów, półek, naświetli ?Różnego rodzaju skrzynek i drzwiczek rewizyjnych -Ułożenie nowej wykładziny z PCV o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie wraz z wykonaniem podłogi z płyty wodoodpornej OSB gr.25mm na legarach 3x5cm -Montaż nowych kratek wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. Przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty. 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą, spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać, co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a).Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b).Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł (brutto) każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do niniejszej specyfikacji. 1.2. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. 1.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuskłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 1.3.1. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 1, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.3 należy złożyć oświadczenie na załączniku nr 9 do SWIZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/index.php?id=8603/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach