Przetargi.pl
Remont łazienek

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Orląt Śląskich 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 270 55 57 , fax. 032 27055 57
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Piastów Śląskich
    ul. Orląt Śląskich 25 25
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 270 55 57, fax. 032 27055 57
    REGON: 27015460400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty ogólnobudowlane obejmujące demontaż istniejących instalacji i urządzeń sanitarnych, demontaż stolarki drzwiowej, skucie płytek ściennych i podłogowych, rozbiórka istniejących ścianek WC, montaż stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, montaż instalacji sanitarnych, uzupełnienie tynków i wykonanie okładzin ściennych, izolacja przeciwwodna posadzek, posadzki z płytek antypoślizgowych, roboty malarskie, montaż wyposażenia sanitarnego, montaż ścianek kabin WC z laminatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium przez wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalności w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w punkcie 9.1.d) * W przypadku podmiotów działających wspólnie uprawnienia, o których mowa powyżej muszą posiadać wszystkie podmioty działające wspólnie. b) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie, co najmniej trzech robót o wartości nie mniejszej niż 80 000 złotych brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w punkcie 9.1.e). c) Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem: Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w punkcie 9.1.f) * W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i liczba pracowników zdolnych do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. d) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w punkcie 9.1.g) * W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. e) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia tego warunku - Oświadczenie złożone na ZAŁĄCZNIKU NR 2 * W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać każdy z podmiotów działający wspólnie. 2) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1). 3) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem: a) najniższa cena -100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 8 należy złożyć: a) Formularz oferty ZAŁACZNIK NR 1 niniejszej specyfikacji, W przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych - pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli w dokumentach rejestrowych nie dokonano wpisu prokurenta, a w imieniu Wykonawcy działa prokurent należy załączyć również dokument potwierdzający ustanowienie prokury - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z wypisem z odpowiedniego rejestru. b) Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 niniejszej specyfikacji, c) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.(Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). d) Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 9.2 specyfikacji - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki lub z ustawy kodeks cywilny. e) Wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym i budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie pkt. 8.1.b) (ZAŁĄCZNIK NR 3), f) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót (ZAŁĄCZNIK NR 4), g) Oświadczenie finansowe złożone na ZAŁĄCZNIKU NR 5, potwierdzające posiadanie środków finansowych, zgodnie z wymaganiami pkt. 8.1.d) i) Parafowany wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6 do niniejszej specyfikacji. j) Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia, przygotowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach