Przetargi.pl
Remont sal lekcyjnych oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Teatralna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 08 68, 212 08 67 , fax. 67 210 68 22
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej
    ul. Teatralna 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 08 68, 212 08 67, fax. 67 210 68 22
    REGON: 57086020900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal lekcyjnych oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych. W ramach zamówienia należy wykonać remont sali nr 8, 9, 208 oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. W przedmiarze robót (kosztorysie ofertowym) ujęto remont sali 310 i 311 - przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu tych sal. 3. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. 6. Od dnia wprowadzenia na budowę do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wykonywane roboty, miejsce robót, jak również odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi robotami. 7. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 36 miesięcy. 8. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 9. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu, - Zapłata fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.e-pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach