Przetargi.pl
Budowa placów zabaw wg rządowego programu Radosna Szkoła w Zespole Szkół Nr 1, Zespole Szkół Nr 3 oraz w Szkole Podstawowej Nr 7 w Pile.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw wg rządowego programu Radosna Szkoła w Zespole Szkół Nr 1, Zespole Szkół Nr 3 oraz w Szkole Podstawowej Nr 7 w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Cześć a) - Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw wg rządowego programu Radosna Szkoła w Zespole Szkół Nr 1 w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 9 do nr 23, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Część b) - Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw wg rządowego programu Radosna Szkoła w Zespole Szkół Nr 3 w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 24 do nr 30, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Część c) - Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw wg rządowego programu Radosna Szkoła w Szkole Podstawowej Nr 7 w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 31 do nr 39, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca wykonał, dostarczył i ustawił na każdym terenie placu budowy tablicę informacyjną o wymiarach 2 m x 1 m (wzór poglądowy - załącznik nr 40 do SIWZ), zawierającą: - tytuł zadania: Budowa placu zabaw wg rządowego programu Radosna Szkoła w (nazwa placówki oświatowej) - wartość zadania, w zaokrągleniu do liczb całkowitych - logotyp Miasta Piły Projekt należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica winna być wykonana w trwałości zapewniającej jej istnienie podczas czasu realizacji zadania. Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania tablic należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robot. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne placówki oświatowe. 2. Wykonawca może wystawić wystawiać faktury częściowe. 3. Podstawą do wystawienia faktur częściowych oddzielnie dla każdej placówki oświatowej będą zrealizowane prace oraz urządzenia zabaw, które zostały zamontowane na danym placu zabaw. 4. Niezbędnym załącznikiem do faktury częściowej będzie protokół odbioru robót częściowych. 5. Niezbędnym załącznikiem do faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego. Gwarancja Wymagany okres gwarancji - min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 14.287,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach