Przetargi.pl
Remont pomieszczenia nr 120 w budynku nr 9 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-103 Gdynia, ul. Śmidowicza 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 6262537 , fax. 058 6262963
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69 69
    81-103 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 6262537, fax. 058 6262963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczenia nr 120 w budynku nr 9 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac remontowych obejmuje: a)Budowlane: Prace demontażowe, wymiana stolarki drzwiowej, prace tynkarskie, wykonanie gładzi szpachlowych, malowanie ścian i sufitów, rozebranie posadzek z lastryka, uzupełnienie, cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek, montaż sufitu podwieszanego, wywóz gruzu; b)Instalacja sanitarna oraz c.o: Demontaż zaworów, wymiana zaworów przelotowych, termostatycznych, odpowietrzających, malowanie rur stalowych, wymiana grzejników żeliwnych, malowanie grzejników radiatorowych, c) Instalacje elektryczne. Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, demontaż opraw świetlówkowych wraz montażem nowych, montaż sterowników tablicowych z sygnalizacją oraz łączników dźwigienkowych, przełączników nakładkowych, wymiana osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych, badania instalacji elektrycznej; d) Instalacje komputerowe: Montaż obudów tablic rozdzielczych, gniazd komputerowych, osprzętu, montaż instalacji komputerowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP tj.: posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w opisie technicznym i w niniejszej SIWZ oraz dołączy kosztorys ofertowy, w którym poda nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w punkcie VIII SIWZ terminie. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, które zostało wykonane z należytą starannością. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna roboty remontowe w budynkach użyteczności publicznej (banki, urzędy, uczelnie, szkoły itp.) o wartości robót minimum 50 000 złotych netto. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami (załącznik nr 3) lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (załącznik nr 15); oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 1); wykazu wszystkich osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 11); Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: 1 (jedną) osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej.Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy. 1 (jedną) osobę w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych E. Kosztorys ofertowy, wraz z wykazem materiałów które będą użyte do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, które zostało wykonane z należytą starannością. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna roboty remontowe w budynkach użyteczności publicznej (banki, urzędy, uczelnie, szkoły itp.) o wartości robót minimum 50 000 złotych netto. Do oferty należy załączyć wykaz z realizacji zamówień ze wskazaniem nazwy i adresu inwestora oraz wartości zrealizowanych zamówień a także dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie ( załącznik nr 17). Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. W przypadku Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ (załącznik nr 2) zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach