Gmina Subkowy ogłasza przetarg
- Adres: 83-120 Subkowy, ul. Wybickiego 19a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5368530 , fax. 058 5368530
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
ul. Wybickiego 19a 19a
83-120 Subkowy, woj. pomorskie
tel. 058 5368530, fax. 058 5368530
REGON: 19167535600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie sieci wodociągowej w ul. Sportowej i ul. Spacerowej w Subkowach - III etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót do wykonania przedstawiono w Załączniku Nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. V.1 ppkt 1 następujących dokumentów : 1)odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 2 następujących dokumentów : 1)wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 2)kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy , 3)kserokopię zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. Zmianami) 4)oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy ( Załącznik Nr 6 ) 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 3 następujących dokumentów : polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min. 20 tys. zł. 4.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 4 złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Wzory oświadczeń w Załącznik nr 3 i Nr 3a. 5.Wykonawca do oferty dołącza : a)podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 ), b)kosztorys ofertowy ( szczegółowy ). 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum ), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Pzp zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt. VI.1, VI.4. Dokumenty wymienione w pkt. VI.2 i VI.3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3)w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności; oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) 8. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku gospodarczego przy leśniczówce Leśnictwa Grzybowski Młyn
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa mostu w ciągu Al. 1000-lecia w Czersku nad rzeką Czerska Struga
Dodano: 2016-07-20 - Budowa zadaszenia fragmentu utwardzonego placu rozładunkowo - manewrowego przy budynku EC w Lęborku zadania realizowanego w ramach Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork
Dodano: 2016-07-15 - Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górze
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 35 na 2, 69 w Gliśnie Wielkim
Dodano: 2016-07-04 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pasie drogi ul. Jarzębinowa oraz ul. Na Wzgórzu wraz z wypustami do działek zlokalizowanych w miejscowości Włynkówko i Włynkowo Gmina Słupsk
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa mostu w ciągu Al. 1000-lecia w Czersku nad rzeką Czerska Struga
Dodano: 2016-06-24 - Rozbudowa i przebudowa budynku w celu likwidacji barier architektonicznych w Domu Pomocy Społecznej w Czarnem
Dodano: 2016-06-20 - Rozbudowa SSP w Bolszewie o budynek szkolny, budynek hali gimnastycznej z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem całego obiektu
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina- Krzywe Koło w Lędowie;
Dodano: 2016-06-09