Przetargi.pl
Remont pomieszczeń zaplecza dla kompleksu sportowego przy Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 7 w Zawierciu (ul. Oświatowa 55 42-400 Zawiercie)

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Paderewskiego 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6721507 , fax. 032 6722903
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
    ul. Paderewskiego 49 49
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6721507, fax. 032 6722903
    REGON: 27150188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzspp.netpol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń zaplecza dla kompleksu sportowego przy Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 7 w Zawierciu (ul. Oświatowa 55 42-400 Zawiercie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby zaplecza sanitarno-szatniowego dla kompleksu sportowego (program ORLIK 2012)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki: a) udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , b) dysponują osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia c) dołączą oświadczenie że spełniają wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych Opis sposobu oceny spełnienia powyższych warunków: Ad a) : ocena wynikająca z formularza ofertowego: gwarancja poniżej 36 miesięcy - nie spełnia warunku gwarancja 36 miesięcy i więcej - spełnia warunek Ad b): wymagane dokumenty: -uprawnienia budowlane -aktualna przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa -oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy ocena: brak któregokolwiek z dokumentów - nie spełnia warunku załączenie wszystkich dokumentów - spełnia warunek Ad c): ocena: brak oświadczenia lub o treści innej niż żądana - nie spełnia warunku dołączone oświadczenie o żądanej treści - spełnia warunek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: szczegóły w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach