Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2077777 , fax. 032 2077395
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
    ul. Jagiellońska 25 25
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2077777, fax. 032 2077395
    REGON: 51425985927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ROBÓT ZAMÓWIENIA A- instalacja przygotowawcza pod klimatyzację B- instalacja sieci teleinformatycznej i elektrycznej C- instalacja elektryczna zasilająca D- roboty murarskie i tynkarskie E- roboty malarskie F- roboty posadzkarskie G- dostawa i montaż mebli i wyposażenia H- dostawa i monta? oświetlenia wraz z zasilaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu, mogą domagać się Wykonawcy , którzy : 1.1 spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 1.2 nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjnej i do kierowania robotami elektrycznymi /m.in.1 osoba z każdej branży/ oraz poświadczą ich przynależność do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Wymagane jest posiadanie uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych dla kierownika robót. 1.4 w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane o wartości przekraczającej 300.000 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac, odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, 1.5 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych). 1.6 Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z usług Podwykonawców, przy realizacji przedmiotowego zamówienia, obowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zleci Podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych Podwykonawców. 1.7 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1.8 Ocenę spełnienia powyższych warunków Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt.3.2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 2.1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2.2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2.3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2.4) oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (treść oświadczenia zawarta we wzorze wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, o którym mowa powyżej) - opatrzone datą i podpisem uprawnionej osoby, 2.5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum dwóch robót o wartości przekraczającej 300.000,00 zł brutto każda - wykaz ma być opatrzony datą i podpisem uprawnionej osoby, 2.6) dokumentów - co najmniej 2 referencje, protokoły ostatecznego odbioru, z których wynikać będzie, że roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 2.5, zostały wykonane należycie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty (zgodnie z punktem III.1.4 SIWZ), Prawidłowo załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanej roboty budowlanej winny zawierać: a) termin wykonania, b) wartość, c) zakres robót budowlanych oraz wskazanie obiektu, na którym były one wykonywane, d) opinię zamawiającego, dla którego roboty te były wykonywane. 2.7) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych w branżach ogólnobudowlanej, instalacyjnej i do kierowania robotami elektrycznymi z potwierdzeniem ich przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba w każdej branży. Wymagane jest posiadanie uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych dla kierownika robót, 2.8) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 500.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2.9) potwierdzenie wniesienia wadium, 2.10) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4) wraz z kosztorysem ofertowym, 2.11) informacja na temat Podwykonawców (załącznik nr 5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach