Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przetarg na Inżyniera projektu dla projektu pn. System Informacji Przestrzennej w Wodzisławiu Śląskim

Miasto Wodzisław Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4590431
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Wodzisław Śląski
    ul. Bogumińska 4 4
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4590431
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przetarg na Inżyniera projektu dla projektu pn. System Informacji Przestrzennej w Wodzisławiu Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie nadzoru technicznego nad realizacją i wdrożeniem projektu oraz doradztwa technologicznego dla Zamawiającego Miasta Wodzisławia Śląskiego przy realizacji projektu pn. System Informacji Przestrzennej w Wodzisławiu Śląskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Wykonawca będzie świadczył kompleksowe usługi Inżyniera Projektu we wszystkich fazach realizacji Projektu, począwszy od analizy dostarczonych materiałów źródłowych poprzez udział w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór Wykonawców projektu System Informacji Przestrzennej w Wodzisławiu Śląskim, przez pomoc podczas postępowania zmierzającego do wyłonienia Wykonawców oraz później po zawarciu umów o udzielenie zamówienia publicznego, podczas kontroli procesów projektowania i realizacji rozwiązań w/w projektu, aż do odbioru końcowego i rozliczenia projektu. 2.Sposób wykonania niniejszego zamówienia musi zapewnić Zamawiającemu kompleksowe wsparcie w zakresie określonym w Projekcie Generalnym, z którego wyciąg stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres obowiązków Inżyniera projektu obejmuje w szczególności: I. W zakresie organizacji projektu i sposobu jego funkcjonowania: 1.W uzgodnieniu z Zamawiającym doradztwo w zakresie określania procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem dla Zamawiającego, którymi związany zostanie Wykonawca projektu, 2.Przegląd oraz uszczegółowienie przewidywanego zakresu prac dla osiągnięcia zakładanych celów i rezultatów projektu oraz opracowanie ankiety na podstawie której mierzone będą wskaźniki rezultatu, 3.Opracowanie projektu określającego niezbędne procesy decyzyjne, zakres zaangażowania kierownictwa i pracowników Urzędu w realizację projektu, 4.Doradztwo w zakresie budowy struktur organizacyjnych projektu w perspektywie utrzymania i rozwoju wskaźników oddziaływania i trwałości projektu, 5.Monitoring i modyfikacja harmonogramu rzeczowo - finansowego projektu w postaci tabeli, przekazanej przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy, w odniesieniu do uwarunkowań wynikających z bieżącego rozwoju realizacji projektu oraz monitoring wskaźników produktu i rezultatu (kwartalnie): a)Przegląd i ocena zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu organizacji technicznej realizacji prac, opisu kompetencji, podziału ról w projekcie, sposobu komunikacji, b)Ocena procedur i sposobów zapewnienia jakości przedstawionych przez Wykonawcę. 6.Udział w spotkaniach zespołu d/s projektu System Informacji Przestrzennej w Wodzisławiu Śl. raz w miesiącu w terminie przekazania raportów. II. W zakresie wyboru wykonawców: 1.Stworzenie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ramach realizacji projektu SIP, 2.Pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczących treści SIWZ oraz ogłoszeń, 3.Pomoc przy rozstrzyganiu ewentualnych protestów i odwołań, 4.Udział w postępowaniach przetargowych jako członek komisji przetargowej, celem wyłonienia wykonawców na realizację ww Projektu, 5.Sporządzanie zestawień kontraktów zawieranych w ramach Projektu. III. W zakresie wymogów związanych z wdrożeniem Projektu: 1.Bieżąca weryfikacja spełniania przez Wykonawców wymogów formalnych i merytorycznych zamówień, 2.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo - finansowego w postaci comiesięcznych i kwartalnych raportów o wykonanych pracach, które po akceptacji Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury; (rozliczenia kwartalne) wraz z planowanym przebiegiem rzeczowym realizacji projektu w następnym kwartale, 3.Prowadzenie rozmów z wykonawcami w celu doprecyzowania rozwiązań technicznych i sposobu realizacji wszystkich etapów Projektu, 4.Uczestnictwo w rozwiązywaniu kwestii spornych natury technicznej i organizacyjnej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, 5.Ocena i weryfikacja propozycji zmian w projekcie w trakcie realizacji prac przedstawionych przez Wykonawców, 6.Ocena ewentualnych roszczeń oraz ewentualnych problemów Wykonawcy, mogących pojawić się podczas prac instalacyjno-wdrożeniowych, 7.Ocena programu szkoleń, 8.Zarządzanie jakością w ramach projektu: a) Udział w planowaniu i wdrażaniu procedur zapewnienia jakości, b) Nadzór nad realizacją opracowanych przez Wykonawcę procedur zapewnienia jakości. IV. W zakresie zarządzania ryzykiem: 1.Identyfikacja możliwych do wystąpienia zagrożeń projektu, 2.Monitoring stopnia wystąpienia poszczególnych elementów ryzyka oraz przedstawienie propozycji środków zaradczych, 3.Informowanie Zamawiającego o ryzyku zagrażającym osiągnięciu celów projektu. V. W zakresie kontroli zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem: 1.Przegląd i opiniowanie opracowanych przez wykonawcę projektów instrukcji i dokumentacji eksploatacyjnej, 2.Nadzór merytoryczny nad prawidłową realizacją dostaw i usług w projekcie, 3.Organizacja uruchomienia poszczególnych etapów realizacji projektu, 4.Nadzór nad instalacją i terminową konfiguracją wdrażanych modułów/podsystemów; 5.Sporządzenie protokołu końcowego oraz protokołów z poszczególnych etapów prac zgodnych z Harmonogramem finansowo - rzeczowym oraz udział w odbiorze pod względem zgodności produktów projektu z założeniami merytorycznymi i formalnymi, zweryfikowanie gotowości do odbioru produktów projektu (odbiory częściowe, końcowe). 6.Sprawdzenie i potwierdzenie wykonania określonych w umowach z Wykonawcami etapów realizacji zadań lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów oraz weryfikacja osiągniętych wskaźników, 7.Sprawdzanie osiągniętych wskaźników docelowych zgodnie ze złożonym wnioskiem i podpisaną umową, 8.Udział i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli w czasie trwania umowy, 9.Przygotowanie materiałów i dokumentów dla potrzeb planowanych lub prowadzonych kontroli, 10.Przegląd i opiniowanie oraz końcowa ocena kompletności sporządzonej dokumentacji powykonawczej projektu pod nazwą System Informacji Przestrzennej w Wodzisławiu Śl, 11.Nadzór nad prawidłowym, terminowym dokonywaniem rozliczeń z wykonawcami projektu, w tym przygotowanie kwartalnych zestawień poniesionych wydatków, 12.Nadzór i informowanie Zamawiającego o wystąpieniu dochodu/przychodu w ramach projektu. Wykonawca - Inżynier Projektu jest zobowiązany do wykonania swoich obowiązków zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem, w szczególności z aktami prawnymi związanymi z elektroniczną administracją, istotnymi dla działań zaplanowanych w ramach Projektu, oraz sposobem wyłaniania wykonawców projektu, w szczególności: 1)ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz, U. z 2001r. Nr 1 12, poz. 1 198. z późn. zm.), 2)ustawą o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001 r. Nr 130, poz. 1450. z późn. zm.), 3)ustawą o ochronie danych osobowych {tj. Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 4)ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 z późn.zm.), 5)ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005r. Nr 64, poz. 565 z późn. zm.), 6) ustawą z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz.1631 z późn. zm.), 7) ustawą z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm,). 8) ustawą prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.}, tj. że; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca winien: 1)wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na: pełnieniu funkcji inżyniera projektu w ramach projektów społeczeństwa informacyjnego, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże jeden projekt z wymaganego zakresu. Realizacja wykazanego zakresu projektu może wynikać z jednej lub kilku umów. 2) wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą osoby (którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca), które posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie: kierowania wdrożeniem/wdrożeniami systemów typu GIS w urzędach administracji publicznej funkcjonującego w oparciu o udostępnianie danych za pomocą dedykowanych portali; kierowania wdrożeniem/wdrożeniami systemów typu GIS w urzędach administracji publicznej operujących danymi i funkcjami, co najmniej trzech dziedzin z zakresu: internetowej mapy miasta, wsparcia procesów inwestowania, infrastruktury technicznej, infrastruktury bezpieczeństwa, zdalnej edukacji, metadanych; kierowania procesami odbioru technicznego w zakresie budowy i zasilania baz danych, inwentaryzacji i digitalizacji zasobów na potrzeby systemów informacji przestrzennej; nadzorów technicznych nad pracami geodezyjno - kartograficznymi, w tym ewidencji gruntów i budynków oraz fotogrametrii i teledetekcji; zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej, w tym prowadzenie rozliczeń. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli dla każdego z ww. zakresów zostanie wskazana co najmniej jedna osoba (może to być ta sama osoba dla wszystkich lub wybranych zakresów). 3)wykazać, iż osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografii oraz w zakresie fotogrametrii. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do specyfikacji}, aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- zgodnie z warunkiem określonym w pkt 5.1) niniejszej SIWZ - ( załącznik nr 2), wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zgodnie z warunkiem określonym 5.2) niniejszej SIWZ(załącznik nr 3), dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z warunkiem określonymi w pkt.5.3) SIWZ, oraz - jeżeli dotyczy (tj, jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga: Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których wymaga zamawiający, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaki.bip.info.pl /Przetargi/Zamówienia publiczne/zamówienia publiczne miasta
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach