Starosta Zawierciański ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551 , fax. 32 67 219 71
- Data zamieszczenia: 2013-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Zawierciański
ul. Sienkiewicza 34 34
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, fax. 32 67 219 71
REGON: 27625525200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego, jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla działania 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie organizacji projektu i w zakresie sposobu jego funkcjonowania obejmuje: a) Doradztwo, w uzgodnieniu z Zamawiającym w zakresie określania procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem dla Zamawiającego, którymi związani zostaną Wykonawcy projektu; b) Opracowanie we współpracy z Komitetem Sterującym zasad zarządzania projektem, w tym: zakresu obowiązków kierownictw i pracowników komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu zaangażowanych w realizację projektu w perspektywie osiągnięcia wskaźników i utrzymania trwałości projektu; c) W uzgodnieniu z Komitetem Sterującym akceptacja procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem, którymi związani zostaną Wykonawcy projektu; d) Przegląd i ocena zakresu prac dla osiągnięcia zakładanych celów, produktów i rezultatów projektu oraz opiniowanie dokumentacji wykonawców i dostawców prac, na podstawie których mierzone będą wskaźniki projektu; e) Opracowanie dokumentów określających niezbędne procesy decyzyjne, zakres zaangażowania kierownictwa i pracowników Zamawiającego w realizację projektu; f) Monitoring zgodności bieżącej realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym; 2. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie przeprowadzania procedur wyboru wykonawców obejmuje: a) Udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców i dostawców; b) Opracowywanie odpowiedzi na pytania (wnioski) wykonawców ubiegających się o zamówienie. c) Udział w pracach komisji przetargowych d) Przegląd i ocena zaproponowanego przez wykonawców i dostawców prac sposobu organizacji technicznej realizacji prac, opisu kompetencji, podziału ról w projekcie, sposobu komunikacji i sposobów zapewnienia jakości. 3. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie wdrażania poszczególnych etapów projektu obejmuje: a) Udział i kontrola w zakresie sporządzania przez Zamawiającego wniosków o płatności; b) Ocena i weryfikacja propozycji zmian w projekcie w trakcie realizacji prac przedstawionych przez wykonawców i dostawców ; c) Uczestnictwo w rozwiązywaniu kwestii spornych natury technicznej i organizacyjnej mogących pojawić się w trakcie realizacji prac zgłaszanych przez wykonawców i dostawców; d) Ocena i uzgadnianie z Komitetem Sterującym programu szkoleń, wdrożeń pilotażowych oraz wdrożeń w pełnej skali. e) Nadzór we współpracy z Komitetem Sterującym nad realizacją opracowanych przez wykonawców i dostawców procedur zapewnienia jakości. f) Przegląd opracowanych przez wykonawców i dostawców projektów instrukcji i dokumentacji eksploatacyjnej; g) Udział w procedurach odbioru i ocena zgodności produktów z założeniami merytorycznymi projektu (odbiory częściowe, końcowe); h) Weryfikacja osiągniętych wskaźników zgodnie z dokumentacją projektu; i) Udział w czasie kontroli przeprowadzanej przez instytucje uprawnione i udzielanie wyjaśnień; j) Przegląd i opiniowanie oraz końcowa ocena kompletności sporządzonej dokumentacji powykonawczej; k) Współpraca z Zamawiającym w sporządzeniu raportów z poszczególnych etapów prac. 4. Szczegółowy zakres usług nadzoru w zakresie kontroli ryzyka obejmuje: a) Monitoring możliwości i stopnia wystąpienia zagrożenia dla realizacji projektu oraz przedstawienie propozycji środków zaradczych; b) Informowanie Komitetu Sterującego o ryzyku zagrażającym osiągnięciu celów projektu; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn.: Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego
Dodano: 2013-10-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 39/PN/13 NA ŚWIADCZENIE USŁUG INŻYNIERA PROJEKTU DLA ZADANIA PN.: WPROWADZENIE E-USŁUG W SZPITALU MIEJSKIM W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2013-09-25 - Świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem: Ocena stanu populacji oraz ochrona ex situ wybranych dziko rosnących gatunków roślin rzadkich i zagrożonych na terenie Polski - pełnienie funkcji koordynatora finansowo-technicznego projektu
Dodano: 2013-05-17 - MONITORING PROJEKTU CZAS NA WŁASNĄ FIRMĘ
Dodano: 2012-09-25 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-05-23 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-27 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-03 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec
Dodano: 2011-10-04 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2011-10-03 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec
Dodano: 2011-08-25