Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku KS Bobrowniki Śląskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont boiska i pomieszczeń budynku KS Bobrowniki Śląskie. Zakres robót obejmuje: 1.Termomodernizację budynku polegającą na: wymianie stolarki okiennej, ociepleniu stropu nad ostatnią kondygnacją stropodachu, wykonaniu iz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 4.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym . 2.2, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto), 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł, 2.4. Wykonawca winien posiadać zabezpieczenie finansowe zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości 80.000,00 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego.( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 1.4.Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego), 1.5 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie wymaganej kwoty lub zdolności kredytowej do wymaganej wartości, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Kosztorys ofertowy szczegółowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu natrysk na boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 968 m2 wraz z dostawą i montażem sprzętu sportowego
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 74 G.P.P w Lublińcu, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja stadionu sportowego w Lublińcu przy ul. 74 G.P.P.
Dodano: 2016-07-19 - ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja zewnętrznego boiska sportowego na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa boiska sportowego w dzielnicy Bory w Jaworznie
Dodano: 2016-05-16 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 14 w Zawierciu - Bzowie w ramach zadania pn.: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Zawierciu- Bzowie.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach
Dodano: 2016-03-23 - Budowa boiska wielofunkcyjnego, z ogrodzeniem systemowym, chodnika i opaski wraz z urządzeniami małej architektury w ramach zadania Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ulicy Szymańskiego w Zawierciu na działce nr 1/15 k.m 34.
Dodano: 2016-03-15 - Budowa boiska do piłki nożnej w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej nr II w Katowicach przy ul. T. Kościuszki 189
Dodano: 2016-03-14 - BUDOWA BOISKA W RAMACH ZADANIA PN.: ZBP2015 - BOISKO TRENINGOWO-REKREACYJNE DO PIŁKI NOŻNEJ Z OŚWIETLENIEM PRZY UL. JERZEGO WYCISKA 5A W ZABRZU
Dodano: 2016-03-03