Przetargi.pl
Remont obiektów administrowanych przez Nadleśnictwo Krzystkowice Część 1 - Remont obiektów w miejscowościach Tuchola Żarska, Chocimek, Pożarów i Żarków Część 2 - Remont obiektu w miejscowości Nowogród Bobrzański

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzystkowice reprezentujące Skarb Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-011 Nowogród Bobrzański, ul. Leśna 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3276532 , fax. 068 3276533
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzystkowice reprezentujące Skarb Państwa
    ul. Leśna 1 1
    66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 068 3276532, fax. 068 3276533
    REGON: 97004014900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krzystkowice/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów administrowanych przez Nadleśnictwo Krzystkowice Część 1 - Remont obiektów w miejscowościach Tuchola Żarska, Chocimek, Pożarów i Żarków Część 2 - Remont obiektu w miejscowości Nowogród Bobrzański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: a) Obiekt w m. Tuchola Żarska: Stolarka okienna w części mieszkalnej Istniejące ościeżnice okienne należy wykuć ( przeciąć pilarką w miejscu styku ze ścianą), nową stolarkę okienną planuje się jako PCV o parametrach takich samych jak okna w części służbowej. Stolarka okienna z PCV, z zastosowaniem systemu roszczelniającego wg. Zestawienia stolarki. W pomieszczeniach kuchennym i łazience wykonać nawiewniki z zapewnieniem wymiany powietrza: - łazienka o wymaganej krotności powietrza - 5-8 na 1h - kuchnia o wymaganej krotności powietrza - 5-10 na 1h. Uzupełnienia tynków i montaż parapetów. Istniejące parapety okienne ( zewnętrzne i wewnętrzne) należy wykuć. Od zewnątrz projektuje się zastosować parapety klinkierowe typowe z osadzeniem na zaprawie klejowej na podłożu cementowym ( warstwa wyrównawcza). Od wewnątrz projektuje się parapety z konglomeratu całość o parametrach takich samych jak w oknach w części służbowej. W pomieszczeniu łazienki należy zdemontować grzejnik i uzupełnić brakujące płytki - płytki dobrać rozmiarem i kolorem do płytek istniejących. b)Obiekt w m. Żarków: Pokrycie dachowe Istniejący dach pokryty blacho dachówką w części okapowej założona jest blacha stalowa. Zakresem remontu jest wymiana uszkodzonych rynien i rur spustowych oraz wymiana blachy okapowej. Istniejące obróbki dekarskie z PCV należy zdemontować nowe obróbki blacharskie blachę okapową oraz rynny i rury spustowe wraz z hakami mocującymi wykonać z blachy tytanowo-cynkowej. Na połaci dachu w części okapowej na każdej połaci należy zamontować drabinki śniegowe. Blachę dachówko podobną odkręcić od łaty na odcinku umożliwiającym wymianę haków, blachy okapowej. Blachę mocować za pomocą nowych blachowkrętów z uszczelką gumową. Na obróbki blacharskie stosować blachę powlekaną w kolorze istniejącego pokrycia. Podczas demontażu dokonać oceny stanu elementów dachu pod blacho dachówką. c) Obiekt w m. Chocimek Stolarka drzwiowa i okienna Istniejącą stolarkę drzwiową projektuje się zdemontować i zastąpić: - drzwi wejściowe do części mieszkalnej zewnętrzne (D7) - skrzydło drzwiowe stalowe o wymiarach 100.200 jako antywłamaniowe w klasie C IV klasie EUROKODU wykonane z blachy stalowej ocynkowanej z wypełnieniem żebrowaniem z prętów stalowych i ozdobnym panelem z płyty MDF, wypełnioną pianką poliuretanową. Drzwi o wsp. K= 1,33 E(m2k). - drzwi wewnętrzne ( D1,D2,D3,D4,D5,D6) - wymienić na skrzydła drewniane ( np. PORTA) z płytą MDF tłoczoną z okleiną typu dąb z ościeżnicą regulowaną, skrzydło drzwiowe dźwiękochłonne min. 40 dB z zamkiem i okuciami. Do pomieszczenia sanitarnego drzwi z kratką wentylacyjną. - stolarka okienna - należy zastosować okna z PCV ( rozwierno - uchylne dwuskrzydłowe) o przewodności cieplnej U nie większej niż 1,3 W.(m2xK), oszklenie szyby niskoemisyjne o współczynniku nie większym niż 1,1 W(m2xK), antywłamaniowe z szybą P-4, okucia obwiedniowe antywłamaniowe WK2 z mikrowentylacją. Okapniki zewnętrzne z płytek klinkierowych, wewnętrzne z aglomeratu ( marmur syntetyczny). Do uszczelnień stosować piankę poliuretanową dostosowaną do odpowiednich temperatur. Tynki i wyprawy ścian. Tynki ścian wewnętrznych naprawiać w miejscach wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, wykonać je jako cementowo-wapienne z warstwą wierzchnią wykonaną z gładzi gipsowej szpachlowej j.w. Przed nałożeniem nowych powłok malarskich rysy i pęknięcia wypełniać cementem montażowym Ceresit CX 5 a następnie tynki ościeży pokryć gładzią szpachlową ( drobnoziarnista zaprawa tynkarska ) dla wyrównania powierzchni. Tynki w miejscach rozkuć po szpachlowaniu oraz przetarciu należy zagruntować preparatem gruntującym dla powłok malarskich ( zalecanym przez producentów farb, które będą zastosowane np. akrylowe) a następnie przemalować dwukrotnie farbami np. akrylowymi do wewnątrz ( kolor w uzgodnieniu z inwestorem). W miejscach uszkodzeń okładziń ściennych należy odtworzyć te okładziny dobierając wymiar i kolorystykę płytek lub w uzgodnieniu z inwestorem wymienić okładziny w sposób zapewniający spełnienie walorów estetycznych. Ogrodzenie. Istniejące ogrodzenie sztachetowe wysokości 1,45 m projektuje się rozebrać ( elementy z demontażu przekazać dla użytkownika po uzgodnieniu z inwestorem). Należy pozostawić słupki ogrodzeniowe stalowe śred. 50 mm, które po odcięciu płaskowników ( element łączący łaty ogrodzeniowe) należy oczyścić ( szczotką stalową) a następnie dwukrotnie przemalować farbą Hammerite. W miejscach uskoków ogrodzenia do słupków należy dospawać zastrzały z rur stalowych długości 80 cm, które do cokołu należy łączyć za pomocą płaskownika stalowego o wymiarach 100 x 150 mm i gr 5 mm i stalowych kotew fi 8 mm i dł. 12 cm. Nowe ogrodzenie projektuje się wykonać z siatki stalowej ocynkowanej i powlekanej PCV z drutu gr 2,8 mm o oczkach 5 . 5 cm i wysokości 135 cm ( siatka niestandartowa - Siatka ogrodzeniowa o sybolu DGF drut śred. 2,8 mm powlekany PVC). Do łączenia siatki stosować łączniki systemowe, siatkę zabezpieczyć trzema rzędami drutu naciągowego (drut naciągowy śred. 6.3 mm ( o wytrzymałości na rozciąganie min. 900 N.mm2). Istniejącą bramę wjazdową z furtką ( element nr 1 i 2 - wykonane z elementów drewnianych) należy zdemontować nową bramę projektuje się wykonać z elementów stalowych. Brama wykonana w systemie przesuwnej bez automatyki. Furtka stalowa z wbudowanym samozamykaczem oraz blokadą od zewnątrz. Elementy furtki j.w. na zawiasach ( element A ) z zamkiem systemowym ( element B) np. Locinox - AL. Brama ( nr 3) dwuskrzydłowa otwierana w kierunku na zewnątrz posesji z zawiasami j.w. Szerokość bramy dobrać do istniejącej szerokości pomiędzy murowanymi słupami ceglanymi odpowiednio zamawiając wymiary bramy. d)Obiekt w m. Pożarów Roboty malarskie ścian wewnętrznych Istniejące powłoki malarskie ścian i sufitów należy zeskrobać i zmyć. po zagruntowaniu środkiem gruntującym np. Atlas, powierzchnie ścian i sufitów należy pokryć gładzią szpachlową (np.: Gipsar) dla wyrównania powierzchni. Ściany i sufit po szpachlowaniu oraz przetarciu należy zagruntować preparatem gruntującym dla powłok malarskich a następnie przemalować dwukrotnie farbami np.: akrylowymi do wewnątrz (kolor do uzgodnienia z inwestorem). Stolarka drzwiowa wewnętrzna w części służbowej Istniejące ościeżnice i skrzydła należy pozostawić. Naprawę uszkodzonej okleiny w dolnej części ościeżnicy należy przeprowadzić poprzez jej wycięcie i wklejenie nowej o podobnej strukturze. Posadzki istniejące posadzki w kancelarii z płytek pozostawić. Uszkodzone cokoliki należy wymienić, styk zabezpieczyć sylikonem. Do fugowania stosować spoinę elastyczną. System odwodnienia Istniejące odwodnienie połaci dachowej budynku leśniczówki ( rury spustowe) należy wypiąć ze studzienek rewizyjnych. Odwodnienie połaci dachowych ( budynku mieszkalnego i gospodarczego) projektuje się wykonać z rur PCV SDR34 klasy .S. o połączeniach na uszczelki gumowe, rury układać na podsypce piaskowej gr 10 cm z obsypką 10 cm ponad górną krawędż rury. Minimalne spadki: - ? 160 mm - i = 2,5% - spadki dostosować do poziomu wypustów rur spustowych ( sprawdzić na budowie po ich odkopaniu ). W dolnej części rur wykonać rewizje ( dotyczy rur spustowych na budynku gospodarczym). Rury układać na głębokości 80 cm, instalację wyprowadzić do rowu melioracyjnego w miejscu wylotów systemu drenażowego. Wylot rury zakończyć kratą ( otwieraną) z utwardzeniem skarp w miejscu wylotu kostką betonową na zaprawie cementowej. Istniejący drenaż opaskowy budynku pozostawić bez zmian - należy przeprowadzić konserwację polegająca na sprawdzeniu i przeczyszczeniu ciągów drenarskich. Dla poprawienia odwodnienia powierzchniowego terenu ( pomiędzy budynkiem gospodarczym a budynkiem mieszkalnym) projektuje się wykonanie palisady betonowej ( palisada okrągła średnicy 11 cm i wys. 110 cm ułożona na ławie betonowej wys. 25 cm) z izolacją pionową z folii. Na poziomie ławy betonowej należy ułożyć na podsypce żwirowej frakcji 16-31,5 mm rurę drenarską ?110 w osłonie z geowłókniny. Rurę drenarską układać na głębokości min. 50 cm ze spadkiem w kierunku ogrodzenia posesji z wprowadzeniem wylotu do studni chłonnej z kręgów betonowych śred. 1000 mm z jej posadowieniem na gł. 1,40. Dno studni wysypać żwirem frakcji j.w. Studnię wyposażyć w pokrywę z włazem żeliwnym typu lekkiego i stopnie włazowe. Renowacja elewacji budynku Elewacja budynku wykonana jest z warstwy termoizolacyjnej ( styropian gr 12 cm) warstwy siatki zbrojącej i warstwy faktury zewnętrznej z tynku cienkowarstwowego mineralnego ( typu kornik). Projektuje się wykonać uszczelnienia styków ( parapety, stolarka okienna i drzwiowa, styk okapu dachu) z zastosowaniem silikonów a naprawy uszkodzeń poprzez zastosowanie pianki uszczelniającej w kolorystyce istniejącej elewacji. Elewację należy zmyć ciepłą wodą pod ciśnieniem z zastosowanie nisko pieniących środków czyszczących. Odkopać studzienki okien piwnicznych i dokonać ich naprawy poprzez wykonanie izolacji pionowej ścianek pionowych i uszczelnieniu styków ze ścianą budynku za pomocą mas uszczelniających : warstwa gruntująca Asfalbit pod Cemizol 2EN. Uzupełnić uszkodzone płytki elewacyjne na studzienkach okien piwnicznych oraz uzupełnić płytki cokołu w dolnych pasach na styku z opaską. Na zastosowane materiały przed ich wbudowaniem przedłożyć do akceptacji przez inwestora deklaracje zgodności i atesty higieniczne. Konserwacja ogrodzenia Elementy drewnianie zakonserwować poprzez dwukrotne malowanie srodkami konserwacyjno-dekoracyjnymi np. Apexim. Instalację elektryczną wewnętrzną Pomieszczenie służbowe (w.c.) - uzupełnić o zamontowanie na istniejącym przewodzie wentylacyjnym wentylatora wywiewnego - VORTICE w zakresie wywiewu do 50 m3.h a w oknie nawiewnik higrosterowany EHA 755 firmy AERECO ( o wydajności napływu w zakresie 20-50 m3). Wyrzut powietrza odbywać się będzie przez istniejący przewód wentylacji grawitacyjnej. W pomieszczeniu kancelarii wymienić oprawę świetlną sufitową na oprawę natynkową Lug Classic Torino SLA 4x18W. Po wykonaniu instalacji, należy wykonać pomiary rezystencji obwodów, a po zabudowie osprzętu, pomiary skuteczności ochrony p.porażeniowej oraz sprawdzenie ciągłości przewodów wyrównawczych i ochronnych. Protokóły z pomiarów należy przekazać inwestorowi. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami: N-SEP-E-001, PN-IEC-60364-4, PN-IEC-60364-5. Część 2 - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: a)Obiekt w m. Nowogród Bobrzański budynek mieszkalny Roboty malarskie ścian wewnętrznych ( w części służbowej): Istniejące powłoki malarskie ścian i sufitów należy zeskrobać i zmyć. Po zagruntowaniu środkiem gruntującym np. Atlas, powierzchnie ścian i sufitów należy pokryć gładzią szpachlową ( np. Gipsar ) dla wyrównania powierzchni. Ściany i sufity po szpachlowaniu oraz przetarciu należy zagruntować preparatem gruntującym dla powłok malarskich ( zalecanym przez producentów farb, które będą zastosowane np. akrylowe) a następnie przemalować dwukrotnie farbami np. akrylowymi do wewnątrz ( kolor w uzgodnieniu z inwestorem). Tynki ścian wewnętrznych naprawiać w miejscach wymiany stolarki drzwiowej, wykonać je jako cementowo-wapienne z warstwą wierzchnią wykonaną z gładzi gipsowej szpachlowej j.w. Obudowy urządzeń sanitarnych ( Geberit ) w pomieszczeniu w.c z płyt gipsowo-kartonowych 12,5 mm GKF wodoodporne na ruszcie metalowym z elementów CD IC na uchwytach ES. Tynki ścian pomieszczenia sanitarnego z okładziną ceramiczną naprawiać poprzez skucie i nałożenie nowych wypraw wyrównujących ( w systemie np. Ceresit). Przed nałożeniem nowych wypraw ściany zagruntować dwukrotnie preparatem np. Ceresit CO 81 w celu uszczelnienia powierzchni a rysy i pęknięcia wypełniać cementem montażowym Ceresit CX 5. Pomieszczenia sanitarne uzupełnić płytkami ceramicznymi z zastosowaniem: - Materiałów gruntujących ścian - np. EUROLAN - TG2 - Uzupełnienia płytek dokonywać z zastosowaniem o zbliżonej kolorystyce oraz wymiarach. Stolarka drzwiowa wewnętrzna w części służbowej Istniejące ościeżnice stalowe należy wykuć ( przeciąć pilarką w miejscu styku ze ścianą), nowa stolarka z ościeżnicą systemową regulowaną typu np. Porta. Skrzydła drzwiowe płytowe z płyty MDF tłoczone ( kasetonowe częściowo oszklone) z okleiną drewnopodobną w kolorze dębu. Rodzaj skrzydeł: - Skrzydła drzwiowe kasetonowe oszklone ( szyba matowa ) - do pomieszczeń biurowych z zamkiem zwykłym - szt 1 - Skrzydła drzwiowe kasetonowe oszklone ( szyba mała matowa ) z otworami wentylacyjnymi u dołu skrzydeł, zamek z wkładką łazienkową - szt 1. Posadzki Istniejące posadzki z parkietów należy zdjąć a pozostałości kleju należy skuć, całość posadzek należy zagruntować np. Ceresit CT17 oraz po wykonaniu warstw wyrównujących i niwelujących gr od 3-25 mm z zapraw samopoziomujących np. Ceresit CN78 ( grubość dostosować do poziomu posadzek korytarza) należy położyć płytki ( gresy antypoślizgowe- R10: Paradyż Beuge 16.65,5 cm IV klasy ścieralności) na kleju elastycznym np. Ceresit CM 117. Należy stosować płytki gresowe antypoślizgowe o klasie R10. Na styku ze ścianami należy stosować taśmę dylatacyjną gr 5 mm z polietylenu. Posadzki z gresów na styku ze ścianą zakończyć cokolikiem wysokości do 10 cm. z wyobleniem ( bez listew), styk zabezpieczyć silikonem. Do fugowania stosować spoinę elastyczną. Po wykonaniu robót posadzkarskich i oczyszczeniu powierzchnię posadzek należy zaimpregnować środkiem np. Sopro AH 737 z polerowaniem mechanicznym ( biała tarczka). Przed ułożeniem posadzki w pomieszczeniu w.c. należy wykonać izolację p.wilgociową z zastosowaniem: - Taśm uszczelniających - SUPERFLEX 50.3 - Płynna folia SUPERFLEX 1 do uszczelniania pomieszczeń wilgotnych. Schody wejściowe do części służbowej i mieszkalnej, podjazd dla niepełnosprawnych Istniejącą barierkę drewnianą ( do części służbowej i mieszkalnej) należy zdemontować. Na podjeżdzie dla niepełnosprawnych zdemontować tylko pochwyt dolny. Nowe poręcze i pochwyt projektuje się wykonać z elementów drewnianych struganych czterostronnie - elementy drewniane suszone, strugane, sęki wycięte i kołkowane, całość zakonserwowana i trzykrotnie malowana środkami do konserwacji drewna na zewnątrz np. Apexim lakierobejca ( w kolorze pozostałej istniejącej konstrukcji). Mocowanie elementów do podłoża za pomocą kotew stalowych tulejowych śr. 10 cm i kleju montażowego z żywic uniwersalnych np. TCM 38OP. Pochwyt poręczy na podjeździe wysunąć na uchwytach stalowych. Całość elementów stalowych oczyszczona ( wg. normy ISO 12944), zagruntowana i malowana farba ochronną do stali np. Paulyzink ( 1 warstwa podkładowa Paulyzink min. 40 mikronów, 2 warstwa Paulyinyl 871 min 80 mikronów), farby na bazie cynku lub inną metoda gwarantującą skuteczną odporność na działanie warunków atmosferycznych. Elementami uzupełniającymi są: - wycieraczka typu ACO 60.80 cm z odprowadzeniem wody z ruryPVC średnicy 50 mm w miejsce istniejącej stalowej. - podest wejściowy do części służbowej wykonać z kostki betonowej gr 6 cm ( istniejące deski tarasowe należy rozebrać). Kostkę betonową należy układać na podłożu cementowo-piaskowym ( w stosunku 1:3) gr 10 cm. Istniejące płytki ceramiczne na schodach wejściowych do części służbowej i mieszkalnej należy zdjąć - nowe okładziny wykonać z płytek terakotowych. Należy przeprowadzić korektę schodów betonowych do części służbowej - dostosowując ich wysokość do nowego poziomu podestu. Istniejącą kostkę betonową w miejscach uszkodzonych należy zdjąć i przełożyć ją z jej wykorzystaniem po zagęszczeniu podłoża i nowym wyprofilowaniu na podeście wejściowym do części służbowej. W ganku wejściowym do części służbowej - istniejący podest drewniany po zdemontowaniu należy zasypać piaskiem i zagęścić, ścianki boczne uzupełnić poprzez ich zamurowanie do wysokości podestu wejściowego - poziom drzwi wejściowych do części służbowej. Malowanie elewacji budynku Elewacja budynku wykonana jest z warstwy termoizolacyjnej ( styropian gr 12 cm) warstwy siatki zbrojącej i warstwy faktury zewnętrznej z tynku cienkowarstwowego mineralnego ( typu kornik). Projektuje się wykonać uszczelnienia styków ( parapety, stolarka okienna i drzwiowa, styk okapu dachu) z zastosowaniem silikonów a naprawy uszkodzeń poprzez zastosowanie pianki uszczelniającej. Istniejące kable telefoniczne schować w wykonanej bruździe. Elewację należy zmyć ciepłą wodą pod ciśnieniem z zastosowanie nisko pieniących środków czyszczących a miejsca zagrzybione najpierw nasączać preparatem np. funicydów Capatox. Tynk powinien wyschnąć do wilgotności 5% ( zmierzyć wilgotnościomierzem). Całość tynku pokryć głęboko penetrującym preparatem gruntującym a następnie pomalować dwukrotnie farbą silikonową, hydrofobową paraprzepuszczalną np. Ceresit CT 48. Kolorystykę uzgodnić z inwestorem ( nie stosować kolorów ciemnych). Na zastosowane materiały przed ich wbudowaniem przedłożyć do akceptacji przez inwestora deklaracje zgodności i atesty higieniczne. Wymiana bramy wjazdowej i korekta ogrodzenia Elementy do demontażu: - Brama wjazdowa - Przęsło ogrodzeniowe. Elementy nowoprojektowane: 1. Słupki stalowe z profilu zamkniętego 8 x 8 cm. 2. Brama i furtka z profili stalowych, brama o dł. 4,0 m wys. 1,5m (istniejące brama i słupki wys. 1,3, ogrodzenie wys. 1,2m) ogrodzenie jest niższe- furtka szer 1,1 m. Słupki przybramowe - słupki stalowe po zamontowaniu, oczyścić szczotką stalową oraz pomalować farbą miniową a następnie pomalować farbą chlorokauczukową. Siatka ogrodzeniowa ( jako wypełnienie) o symbolu DGF drut śred. 2,8 mm powlekany PVC wys. 115 cm - Drut naciągowy śred. 6.3 mm ( o wytrzymałości na rozciąganie min. 900 N.mm2). Bramy i furtki - Bramy i furki wykonane z elementów stalowych kutych. Elementy stalowe zabezpieczone poprzez nałożenie EMALII CHLOROKAUCZUKOWEJ (Przeznaczonej do nawierzchniowego malowania konstrukcji stalowych uprzednio zagruntowanych farbą chlorokauczukową produkcji n.p MALCHEM ). Brama zawieszana na słupkach przybramowych za pomocą zawiasów kutych wspawanych do słupków stalowych przybramowych. Istniejącą bramę po zdemontowanie naprawić poprzez wymianę wypełnienia z siatki, bramę wzmocnić nakładkami z blachy wspawanej w narożniki przęseł. Zawiasy wymienić na nowe. Całość oczyścić szczotkami stalowymi pomalować farbą podkładową a następnie pomalować farbą chlorokauczukową j.w. Zdemontowaną bramę i słupki zamontować w istniejącym ogrodzeniu w nowej lokalizacji. Normy i przepisy: PN-76.H-02053 Sita i siatki. Podstawowe nazwy, określenia i podziały. PN-76.H-02053.01 Sita i siatki. Postacie materiałów. PN-84.H93401. Stal walcowana. PN-70.H-97050 Ochrona przed korozją. Pn-71.H-97053 Ochrona przed korozją. Malowanie konstrukcji stalowych. Kanalizacja sanitarna Istniejący pion w pom. w.c. zamontować w obudowie z płyt GK. Przeprowadzić wymianę kanalizacji wewnętrznej z wymianą podłączeń. Instalację wewnętrzną wykonać z rur kanalizacyjnych PVC łączonych metodą wciskową na uszczelki wargowe np. firmy WAVIN. Przewody od urządzeń sanitarnych prowadzić ze spadkiem minimalnym: 2,5% dla 0,11 PVC i 4,5% dla 0,05 PVC. Podejścia kanalizacyjne od pionu do przyborów wykonać z rur PVC typu lekkiego. Podejścia poziome należy mocować do elementów budynku za pomocą uchwytów z podkładkami elastycznymi. Obejmy mocować pod kielichami rur. Jako urządzenia sanitarne projektuje się: umywalkę 66.40 cm z półnogą typu Nova firmy Koło. Miska ustępowa do wc wiszącego firmy Geberit oraz deska sedesowa firmy Koło. Podejścia i przewody spustowe należy sprawdzić na szczelność w czasie swobodnego przepływu ścieków. Odprowadzenie ścieków do istniejącej instalacji w piwnicy. Instalację wodociągową ( ewentualne uzupełnienia) wykonać z rur miedzianych o średnicach 15.25 mm. Odcinki rur miedzianych wodnych i c.o typu WICU - exstra, prowadzone pod posadzką w bruzdach ściennych lub w piwnicy należy prowadzić w izolacji poliuretanowej. Przygotowanie ciepłej wody bez zmian. Instalacja centralnego ogrzewania. Należy wymienić grzejniki w części służbowej na grzejniki typu Brugman z wkładką zaworową GMF z nastawą precyzyjną z głowicy termostatycznej UNI-LHB ( w kancelarii i na korytarzu ). Instalację elektryczną wewnętrzną W pomieszczeniach służbowych (kancelaria, korytarz i wc) istniejące gniazda i włączniki wymienić na nowe. W pomieszczeniu kancelarii wymienić oprawę świetlną sufitową na oprawę natynkową Lug Classic Torino SLA 4x18W. W pom. wc zastosować osprzęt bryzgoszczelny p.t I P 44 klasy j.w. Oprawy żarowe wymienić na IP54 oraz oprawy typu Pacyfik FCW196. Gniazda instalować w korytarzu oraz kancelarii na wysokości 30 cm od posadzki Po wykonaniu instalacji, należy wykonać pomiary rezystencji obwodów, a po zabudowie osprzętu, pomiary skuteczności ochrony p.porażeniowej oraz sprawdzenie ciągłości przewodów wyrównawczych i ochronnych. Protokóły z pomiarów należy przekazać inwestorowi. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami: N-SEP-E-001, PN-IEC-60364-4, PN-IEC-60364-5. Instalacja telefoniczna. W pomieszczeniu kancelarii istniejące gniazdo wymienić na nowe. b)Obiekt w m. Nowogród Bobrzański budynek gospodarczy Roboty dekarskie Istniejące pokrycie dachowe z płyty azbestowo-cementowych należy zdjąć. Zdemontować należy również rynny i rury spustowe z PCV. Końcówki krokwi należy wyciąć w to miejsce zamocować nowe z drewna sosnowego, elementy czterostronnie strugane, końcówka profilowana. Na górną krawędż należy nabić deskę boazeryjną gr 22 mm struganą mocowanana pióro i wpust, całość elementów drewnianych należy zabezpieczyć p.owadom i środkiem ogniochronnym. Istniejącą konstrukcję więżby dachowej należy wyrównać poprzez mocowane do boku krokwi deski gr 32 mm za pomocą śrub zamkowych ? 12 mm mocowanych co 35 cm ( śruba stalowa ocynkowana). Na tak przygotowaną konstrukcję należy zamocować membranę dachową ( włókninę polipropylenową o paroprzepuszczalnośći 5000 g.m2.24h). Łaty drewniane 50.60 mm pod pokrycie z blachodachówki należy mocować stalowymi ocynkowanymi gwożdzmi dł 12 cm. Jako pokrycie dachowe stosować należy blachodachówkę w kolorze grafitowym. Elementami wykończeniowymi są: - gąsiory - blachy krawędziowe - pas podrynnowy z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki - obróbki blacharskie z blachy tytano-cynkowej - rynny i rury spustowe stalowe z blachy pokrytej tytano-cynkiem. - płotki śniegowe stalowe ocynkowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wysokości: - cześć 1 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), - cześć 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BH Zielona Góra 61 1030 12 92 0000 0000 0 145 3201 z dopiskiem, jakiego postępowania dotyczy. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4. Z treści gwarancji, poręczenia (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 13.02.2012 r., do godz. 900. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, wyłącznie w chwili uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert tj. najpóźniej do dnia 13.02.2012 r., do godz. 900 , gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem ust. 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczania należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w dziale VI SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba ż udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego tj. 3 dni. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczania należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, oraz w świetle przepisu art. 45 ust.7 ustawy Pzp wniesienie wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez Wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego. 15. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krzystkowice/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach