Przetargi.pl
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH

Małomicki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 67-320 Małomice, ul. Szkolna 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3769028 , fax. 68 3769028
  • Data zamieszczenia: 2012-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małomicki Ośrodek Kultury
    ul. Szkolna 1 1
    67-320 Małomice, woj. lubuskie
    tel. 68 3769028, fax. 68 3769028
    REGON: 00106031700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokmalomice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w II CZĘŚCIACH. Wykonawca może ubiegać się o realizację: - jednej wybranej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, składając ofertę na wybraną CZĘŚĆ zamówienia - lub każdej CZĘŚCI zamówienia i wówczas składa po jednej ofercie na każdą część zamówienia. 2.2. CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.: ROZBUDOWA I RZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH. Część I obejmuje w szczególności : A. ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA: 1) Rozbudowie istniejącego budynku szkolnego przy ulicy Szkolnej 1 w Małomicach o zespół wejściowy, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem ( podjazd nr 1 i podjazd nr 2). 1a). Zespół wejściowy obejmuje w szczególności wykonanie: - ław fundamentowych żelbetowych z betonu, - ścian fundamentowych z bloczków betonowych, - wieńców żelbetowych, słupków z cegły klinkierowej i nadproży ceglanych, - żelbetowej płyty zadaszającej, - stolarki okiennej i drzwiowej, - posadzki, - tynków wewnętrznych, - malowania ścian wewnętrznych i sufitów - wymaganych instalacji wewnętrznych - wg załączonej dokumentacji technicznej. 1b) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem obejmują wykonanie : - podjazdu nr 1 - wejście główne ze schodami (1 stopień) - podjazdu nr 2 - wejście od strony Klubu Seniora (2 stopnie), - płyty pochylni, podestu, warstw wierzchnich schodów i podjazdów z płytek gresowych antypoślizgowych, poręczy. 2) Przebudowie istniejącego budynku, obejmującej w szczególności : - wykonanie wzmocnienia istniejącego stropu parteru nad pomieszczeniami 1.6 i 1.5. - wykonanie podciągów na parterze budynku - pomiędzy pomieszczeniami 1.3 i 1.4., - wykonanie podciągów w pomieszczeniach 1.12. ,1.10, 1.9, 1,7, 1,5; 2a) Przebudowie istniejących pomieszczeń na parterze i piętrze budynku, poprzez wykonanie nowych ścianek działowych. W wyniku przebudowy powstaną następujące pomieszczenia - na parterze: sala śpiewu i tańca , sala projekcyjna, sala Klubu Seniora, pomieszczenia techniczne, węzły sanitarne, - na piętrze: sala dla młodzieży, sala dla dzieci, sala komputerowa, sala dla dorosłych, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne; 3) Wykonanie tynków wewnętrznych i sufitów podwieszanych; 4) Wykonanie robót podłogowych i posadzkowych : podłogi z wykładziną obiektową na gruncie, podłoga z płytek gres na gruncie, podłoga z płytek gres na stropie, parkiet, podłogi z deski barlineckiej; 5) Malowanie ścian i sufitów; 6) Wymiana stolarki okiennej (okna oddymiające), łącznie z ościeżnicami, wymiana stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami; 7) Wykonanie instalacji wentylacyjnej - kominy wentylacyjne. B. ROBOTY SANITARNE 1) Wymiana instalacji sanitarnej, w zakresie której w szczególności należy wykonać: - wewnętrzną instalację wodociągową, w tym: rozdzielenie wewnętrznej instalacji - na wodociągową do celów socjalno- bytowych i przeciwpożarową, wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej; - instalację kanalizacji sanitarnej - instalację centralnego ogrzewania - instalację gazową w tym : wykonanie kotłowni gazowej ( na parterze budynku); 2) Wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. C.ROBOTY ELEKTRYCZNE I WYPOSAŻENIE SALI PROJEKCYJNEJ 1) Elektryczna instalacja wewnętrzna obejmuje : - wybudowanie nowej linii zasilającej - tablice rozdzielcze - instalacja oświetlenia /przewody, puszki , gniazda wtyczkowe/ - oprawy oraz osprzęt - instalacja odgromowa, połączenia wyrównawcze 2) Wyposażenie sali projekcyjnej w urządzenia audiowizualne: - ekran elektryczny: o powierzchni projekcyjnej 350/263, format obrazu 4:3, elektryczny sposób rozwijania, z możliwością projekcji 3D, szt. 1 ; - projektor: 3D kontrast dynamiczny150000:1, jasność 1000 lumenów ANSI, rozmiar wyświetlanego obrazu 40 do 300 cali, trybuny kinowe 3 - szt .1; - telewizor : 64 call, full HD, obsługa 3D - szt.1; - kino domowe : aluminiowy panel przedni (szczotkowany), bezpośrednia, cyfrowa transmisja audio z iPod / iPhone v1, 4a z 3D, PQLS, iControl, AV app, Dolby Digital, Dolby True HD, Dolby Digital Plus, Dolby Digital EX, Dolby Pro - szt.1; - czytnik Ebook: ekran dotykowy 10,2 bis, wbudowana pamięć min 2 GB, moduł WiFi- szt.5; - aparat fotograficzny: rozdzielczość 14,8 megapikseli w tym 14,2 efektywnych megapikseli, stabilizator: stabilizowany obiektyw AF-S DX 18-55VR, zoom optyczny : zależnie od obiektywu, wyswietlacz : ekran TFT3bis (7,6 cm) - szt. 1 D.WYPOSAŻENIE 1) Zakup podestu i sceny - 1 2) Zakup foteli kinowych- szt. 36 2.3. CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOTYCZY: ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH - REMONT DACHU I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU Cześć II przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: ROBOTY DEKARSKIE, W TYM: 1) Rozbiórkę pokrycia dachowego 2) Wymiana łat drewnianych 3) Montaż dachówki ceramicznej karpiówki 4) Montaż gąsiorów 5) Impregnacja istniejącej konstrukcji drewnianej 6) Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 7) Renowacja elewacji budynku z cegły licówki 2.4. INFORMACJE DODATKOWE NIEZBĘDNE DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dotyczy I CZĘŚCI przedmiotu zamówienia : Wykonawca jest zobowiązany do : 1) Wykonania i zamontowania dwóch tablic, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : - tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych, iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską, - tablicę pamiątkową po zakończeniu robót budowlanych. Na obu tablicach winny znaleźć się : logo programu i emblemat Unii Europejskiej. Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: - emblemat Unii Europejskiej, - logo programu, - odniesienie do Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich. Informacje te powinny zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. Dotyczy OBU CZĘŚCI przedmiotu zamówienia : 1) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, Prawem budowlanym, dokumentacją techniczną sporządzoną przez Pracownię Projektową MM-PROJEKT ul. Aleja Wojska Polskiego 98, 68-200 Żary, projektem Rozplanowania i zaprojektowania pomieszczeń oraz wiatrołapów w obiekcie Małomickiego Ośrodka Kultury w Małomicach opracowanym przez Architekta wnętrz Martę Sutor MS - PROJEKTOWANIE WNĘTRZ ul. B.Prusa 3b/1, 67-300 Szprotawa (obowiązującym dla I CZĘŚCI przedmiotu zamowienia), pozwoleniem na budowę, wiedzą i sztuką budowlaną i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 2) Przy wykonywaniu prac związanych z architekturą wnętrz przebudowywanych pomieszczeń, Wykonawca jest zobowiązany stosować się do opracowania pn. Rozplanowanie i zaprojektowanie pomieszczeń oraz wiatrołapów w obiekcie Małomickiego Ośrodka Kultury w Małomicach, sporządzonego przez Firmę MS - PROJEKTOWANIE WNĘTRZ ul. B. Prusa 3b/1 67-300 Szprotawa, będącego załącznikiem do dokumentacji technicznej. 3) Wykonawca- w zakresie wykonywania danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia powinien zadbać o to aby obszar prowadzenia robót był ogrodzony oraz wyraźnie oznakowany, a w miejscach szczególnie niebezpiecznych by zostały umieszczone znaki informacyjne o rodzaju zagrożenia oraz aby Wykonawca zastosował środki zabezpieczające przed skutkami zagrożenia. Teren budowy należy zaopatrzyć w tablicę informacyjną wraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Wykonawca winien zadbać o należyte składowanie i zabezpieczenie na terenie obiektu materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wszelki gruz, czy inne odpady powstałe w takcie prac remontowych muszą zostać przez Wykonawcę wywiezione i utylizowane na Jego koszt /wliczony do ogólnej ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia/, zgodnie z wymogi ustawy o odpadach (Dz. U. t.j.z 2010r. Nr 185,poz.1234 z późn.zm.). 6) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne zezwalające na stosowanie w budownictwie. 7) W trakcie robót ziemnych- po dokonaniu odkrywki - Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia projektanta o istniejących warunkach gruntowo-wodnych celem skorygowania założeń przyjętych w projekcie. 8) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie zamówienia dla danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia, będzie zobowiązany do ubezpieczenia kontraktu w zakresie wszystkich robót obejmujacych dany kontrakt - na okres jego realizacji. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej Projektant użył, w celu precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, nazw producentów i dystrybutorów, opisom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium. 2. Wadium - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - w wysokości 12 000 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych, dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia- w wysokości 4 400 zł. słownie : cztery tysiące czterysta złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 50 9657 0007 0010 0149 3802 0001 i przechowuje się na tym rachunku. 5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokmalomice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach