Przetargi.pl
Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3504S od skrzyżowania z DW 416 do m. Kornice

Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. 1 Maja 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4140020
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu
    ul. 1 Maja 3 3
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4140020
    REGON: 27628715700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3504S od skrzyżowania z DW 416 do m. Kornice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3504S od skrzyżowania z DW 416 do m. Kornice na długości 900 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 6) udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane wykazanie co najmniej: a. dysponowania kierownikiem budowy z uprawnieniami drogowymi bez ograniczeń oraz przynależnością do OIIB, b. dysponowania majstrem robót drogowych z doświadczeniem min. 3 lata, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wymagane jest: a. wytwórni mas bitumicznych z elektronicznym dozowaniem materiałów, wydajności minimum 100t/h; b. układarki mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt.; c. walce stalowe wibracyjne 10 t - 2 szt.; d. walec ogumiony - 1 szt.; e. frezarka do nawierzchni - 1 szt.; f.samojezdna skrapiarka do bitumu - 1 szt.; g. koparka - 1 szt.; h. koparko-ładowarka - 1 szt.; i. zagęszczarka - 1 szt.; j. Środki transportowe - 2 szt. - wykaz zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych o zbliżonym do zamówienia zakresie - roboty bitumiczne na pow. min. 5.000 m2 - wymagane 3 tego typu zadania wykonane na drogach powiatowych lub wyższej kategorii, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000,- zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatraciborski.pl/index.php?id=1351
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach