Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4222600 , fax. 032 4224958
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku
ul. Reymonta 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4222600, fax. 032 4224958
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Rybniku, wg poniższego zestawienia: - C3 brązowa, HK w ilości 60 000 szt. - C4 brązowa, HK w ilości 250 000 szt. - C5 brązowa, HK w ilości 200 000 szt. - C6 z okienkiem, biała, SK w ilości 430 000 szt. - C6 bez okienka, biała, SK w ilości 100 000 szt. - B6 z okienkiem, biała, SK w ilości 800 000 szt. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia został okreslony w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3.spełniają warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązują przepisy określone w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz. U. Nr 188 poz. 1155/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-196-52/16 Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby Komend Wojewódzkich Policji w kraju oraz KWP Katowice i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego-Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. Znak: OL/251-63/2014
Dodano: 2014-07-24 - Dostawa kopert (w tym kopert z nadrukiem) transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-44/2014
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa kopert
Dodano: 2013-04-15 - Sukcesywna dostawa kopert oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego- Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak:OL/251-13/2013
Dodano: 2013-02-19 - DOSTAWA KOPERT DLA POTRZEB ODDZIAŁU ZUS W ZABRZU
Dodano: 2013-01-10 - Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2012-12-27 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych i materiałów biurowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie
Dodano: 2012-10-24 - Sukcesywna dostawa kopert dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
Dodano: 2012-07-30 - Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2012-05-17