Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odcinku od ronda Centrum do granic miasta Dąbrowa Górnicza z miastem Będzin - droga wojewódzka 910

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odcinku od ronda Centrum do granic miasta Dąbrowa Górnicza z miastem Będzin - droga wojewódzka 910
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot dla robót budowlanych, określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę stanu istniejącego nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odcinku od Ronda Centrum do granic miasta Dąbrowa Górnicza z Będzinem (dwie jezdnie wraz z chodnikami, polegających na : 1. Frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej jezdni - pow. 28 000 m2, 2. Ułożeniu nowej nawierzchni asfaltobetonowej wzmocnionej siatką stalową - pow. 28 000 m2 , 3. Demontażu istniejących krawężników betonowych - na dł. 7 750 m, 4. Montażu krawężników granitowych - na dł. 7 750 m, 5. Demontażu i montażu obrzeży betonowych - 2 400 m, 6. Oznakowaniu poziomym i jezdni po ułożeniu nowej nawierzchni asfaltobetonowej, 7. Remoncie-przebudowie istniejących wpustów ulicznych wraz z przykanalikami - 69 szt., 8. Montażu pierścieni odciążających włazów żeliwnych kanalizacji - 93 szt. 9. Wykonaniu, w przypadku konieczności, likwidację lub przekładkę niezinwentaryzowanego uzbrojenia w pasie drogowym (jezdnia),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 192.000,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące złotych ) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wylegitymuje się: a) 3 porównywalnymi z przedmiotem zamówienia robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji dróg lub skrzyżowań o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto każda 4. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymaganego przez Zamawiającego tj.: L.p. Nazwa urządzenia - Wymagana Ilość szt. 1). rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 4 m - 1 szt. 2). walec drogowy wibracyjny - 2 szt. 3). samochód samowyładowczy pow. 5t - 3 szt. 4). samochód skrzyniowy pow. 5t - 1 szt. 5). ładowarka jednonaczyniowa o obj. łyżki min. 1,25 m3 - 1 szt. 6). koparka samojezdna - 1 szt. 7). frezarka do nawierzchni - 1 szt. 8). skrapiarka - 1 szt. 9). zagęszczarka płytowa - 1 szt. 10). piła do cięcia nawierzchni - 2 szt. 11). przenośna drogowa sygnalizacja świetlna - 1 szt. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 5.1. minimum 10 osób z przygotowaniem zawodowym w zakresie robót drogowych 5.2. osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownicy robót) w specjalności: - drogowej - 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponowania po 1 osobie z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi w każdej specjalności wraz z poświadczeniem przynależności tych osób do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego uprawnienia przez jedną osobę. 5.3. geodeta z uprawnieniami geodezyjno-kartograficznymi - 1 osoba 5.4. osobami z uprawnieniami do kierowania ruchem - 2 osoby Uprawnienia do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w sprawie kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych wystawione przez Komendę Policji 5.5. osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi narzędzi i urządzeń (pojazdów) w ilościach minimalnych wymienionych w tabeli w pkt. 4 SIWZ. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 2.000.000 zł. (słownie: dwa miliony złotych). 7. Wniosą wadium w wysokości 190.000, 00 PLN zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; -spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór oświadczenia- Załącznik Nr 2 do SIWZ- wskazana data podpisania oświadczenia. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.3 SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazana data podpisania wykazu. 2.2. Dokumenty potwierdzające że roboty o których mowa w pkt. 10.2.1. SIWZ zostały wykonane należycie (np. 3 referencje, protokoły odbioru itp.). 2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w punkcie 9.5.1 do 9.5.5. SIWZ - Załącznik Nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby obsługujące narzędzia i urządzenia (pojazdy) wymienione w tabeli pkt. 9.4. SIWZ posiadają wymagane do obsługi tych narzędzi i urządzeń (pojazdów) uprawnienia - Załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz Ofertowy pkt. 15). 2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.2.3. SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, (Załącznik nr 3A do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 2.6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z pkt. 9.5.1. do 9.5.4. SIWZ (z wyłączeniem pkt. 9.5.5. dla którego Wykonawca składa Oświadczenie zawarte w Załączniku Nr 6 do SIWZ pkt. 15 - Formularz Ofertowy) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba z każdej branży. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. 2.7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5 SIWZ z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.4. SIWZ - wskazana data podpisania. 2.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy narzędzi i urządzeń (pojazdów) niezbędnych do wykonania zamówienia - (Załącznik nr 5A do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.000.000 zł. Ponadto do oferty należy dołączyć: 4. Wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego - Załącznik nr 6 do SIWZ - wskazana data podpisania oferty 5. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Wskazane jest załączenie do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto Zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.: - stawki robocizny kosztorysowej Rg = .............. zł - wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = ............... % liczonych od M - wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = .............. % liczony od R+S - wskaźnika narzutów zysku Zysk = .............. % liczony od R+S+Kp 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 6.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 6.2. wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 7. Potwierdzenie wniesienia wadium na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ. 8. Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz Ofertowy pkt. 12). Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach