Przetargi.pl
Aktualizacja Powiatowego Programu Ochrony Środowiska wraz z aktualizacją Powiatowego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2009-2012 z uwzględnieniem lat 2013-2016

Starostwo Powiatowe w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15139875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja Powiatowego Programu Ochrony Środowiska wraz z aktualizacją Powiatowego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2009-2012 z uwzględnieniem lat 2013-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji pn. Aktualizacja Powiatowego Programu Ochrony Środowiska wraz z aktualizacją Powiatowego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2009-2012 z uwzględnieniem lat 2013-2016. Szczegółowe informacje dot. zadania znajduja się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać opisane poniżej wymagania: 1.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać wymagania art. 22 ust. 1 w/w ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów jakie należy dołączyć do oferty: 1. Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik Nr1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy stanowiące załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunku należy dołączyć do oferty. 7. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami z dolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (należy dołączyć do oferty zatwierdzony załącznik Nr 3 do SIWZ). 8. Wykażą, iż wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują), trzy usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie wykonania minimum trzech programów ochrony środowiska wraz z planami gospodarki odpadami, o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto. Należy dołączyć do oferty referencje potwierdzające wykonanie w/w zadań. 9. Do oferty należy dołączyć projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) przez oferenta. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziele II i III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl, www.czestochowa.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach