Przetargi.pl
Dostawa (w formie leasingu operacyjnego) samochodu ciężarowego wydłużonego z przestrzenią ładunkową i do przewozu 7 osób

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 032 2716340
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 032 2716340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (w formie leasingu operacyjnego) samochodu ciężarowego wydłużonego z przestrzenią ładunkową i do przewozu 7 osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu operacyjnego, jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wydłużonego z przestrzenią ładunkową nie mniej niż 2 200 mm długości i dostosowanego do przewozu 7 osób (kierowca + 6 osób). Wymagania (parametry) techniczne jakim musi odpowiadać oferowany pojazd: pojemność silnika 2100-2300 cm3 moc 100-110 KM dopuszczalna masa całkowita poniżej 3500 kg ładowność do 1500 kg przestrzeń ładunkowa nie mniej niż 2 200 mm długości i 13m3 napęd na przednią oś skrzynia biegów manualna, 5+ wsteczny immobilizer elektrycznie regulowane szyby przednie elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne wspomaganie układu kierowniczego regulacja wysokości kierownicy regulacja wysokości fotela kierowcy dwa miejsca dla pasażerów obok kierowcy szyby termiczne komputer pokładowy obrotomierz elektroniczny instalacja radiowa zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 85 litrów poduszka powietrzna kierowcy 4 czujnikowy ABS+EBD (rozdział siły hamowania) 4 fotele w drugim rzędzie z możliwością demontażu przeszklenie w drugim rzędzie siedzeń ścianka działowa montowana za drugim rzędem siedzeń podłoga wykonana ze sklejki 12 mm, na całej długości pojazdu tapicerowana podsufitka w kabinie pasażerskiej oświetlenie nad drugim rzędem siedzeń pasy bezpieczeństwa do wszystkich miejsc siedzących kolor samochodu-biały Miejsce dostawy samochodu: Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Matejki 6 w Zabrzu. Przekazanie pojazdu będącego przedmiotem zamówienia odbędzie się protokolarnie. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, w tym wykonane badania O.S.D. Wykonawca winien wskazać punkty serwisowe znajdujące się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Wskazany punkt serwisowy winien mieć autoryzację Producenta od co najmniej trzech lat wstecz od dnia składania oferty. Pełny pakiet ubezpieczeń wraz z assistance w okresie trwania umowy leasingu. Wymagane okresy gwarancji: minimum 36 m-cy powłoki lakierowane minimum 96 m-cy perforacja blachy minimum 24 m-ce silnik i podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 tej ustawy nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Powyższe warunki są zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm). Niespełnienie wyżej wymienionych warunków - chociażby jednego - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. O wykluczeniu Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne (art. 24 ust. 3 Prawo zamówień publicznych). Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy wykazać załączając kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniej niż 140 000 zł brutto każda, co należy wykazać w załączniku nr 2 do oferty zgodnie z załączonym wzorem, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2.(1-n). Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 tej ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy, jako załącznik nr 3 zgodnie z załączonym wzorem. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -co należy wykazać, składając oświadczenie wg załączonego wzoru, jako załącznik nr 4. Do oferty należy dołączyć specyfikacje dot. oferowanego pojazdu, potwierdzającą spełnianie parametrów określonych w opisie pojazdu, np. w formie katalogu producenta, wydruku strony internetowej, opisu ze zdjęciami, itp. (jako załącznik nr 5-n). . Dodatkowe wymagania dotyczące formy i warunków płatności (leasingu). 1. Okres trwania umowy: 36 miesięcy 2. Forma leasingu: operacyjny 3. Opłata wstępna: 20% wartości brutto 4. Wartość wykupu: 1% wartości brutto 5. Waluta oferty-PLN 6. Oprocentowanie: zmienne oparte o stopę procentową WIBOR 7. Wykonawca dołączy do oferty harmonogram rat leasingowych (jako załącznik nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zabrze.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach