Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zbroslawice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016 na warunkach określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) i zakresie rzeczowym/przedmiarze robót: a) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 8 cm) na odcinku ulicy Heweliusza w miejscowości Miedary w ilości 812,20 m2; b) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 8 cm) na odcinku drogi bocznej od ulicy Głównej w miejscowości Miedary w ilości 397,60 m2; c) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 8 cm) na odcinku ulicy Żniwnej w miejscowości Ziemięcice w ilości 720,0 m2; d) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 10 cm) na odcinku ulicy Sosnowej w miejscowości Szałsza w ilości 2.520,0 m2; e) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 10 cm) na odcinku ulicy Ptasia w miejscowości Szałsza w ilości 1.610,0 m2; f) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 8 cm) na odcinku ulicy Dolnej w miejscowości Wieszowa w ilości 1.000,0 m2; g) Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego (grubość 8 cm) na odcinku ulicy Dąbrowa w miejscowości Jaśkowice w ilości 1.950,0 m2; Zakres rzeczowy, określający wymiary odcinków i grubości warstw, uzupełnia przedmiar precyzujący zakres robót budowlanych do wykonania na jednostce miary. Jednostka miary: 1 m2. Dla każdego odcinka należy wykonać: sfrezowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej na głębokość 8 lub 10 cm, mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, skropienie podłoża kationową emulsją asfaltową szybkorozpadową, ułożenie i zagęszczenie mechaniczne warstwy destruktu bitumicznego - grubość po wałowaniu 8 lub 10 cm. 2. Na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. 3. Przedmiot zamówienia został dokładnie przedstawiony w określony w zakresie rzeczowym - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3.4. Prace należy wykonywać zgodnie z wymaganiami SIWZ i załącznikami do niej, w tym SST stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 3.5 Okres gwarancji na przedmiot umowy będzie zgodny z ofertą przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie (w ramach wynagrodzenia umownego) projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy prowadzonych robót. Zaleca się aby roboty prowadzone były pod ruchem. 3.6. Okres gwarancja na przedmiot umowy będzie zgodny z ofertą przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesięcy. DOPUSZCZALNOŚĆ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH: W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących zadania objęte przedmiotem zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zbroslawice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach