Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43-460 Wisła, ul. Czarne 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8552426 , fax. 33 8551160
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
    ul. Czarne 6 6
    43-460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 33 8552426, fax. 33 8551160
    REGON: 07100193200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt. Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5, zgodnie z uproszczona dokumentacją projektową w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów 4.2.Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5 od km 0+000 do km 1+145 odbywać się będzie na terenie gminy Istebna, w Leśnictwie Beskidek, 4.3 Remont nawierzchni drogi leśnej nr 5 polega min. na: - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogowej bitumicznej, - cięciu mechanicznym poboczy z rozplantowaniem na skarpie lub od wywozem do 1 km, - skropieniu nawierzchni bitumicznej asfaltem drogowym w ilości 0.55 kg/m?, - wyrównaniu dziur i zagłębień asfaltem drogowym, - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, - skropieniu nawierzchni bitumicznej (między warstwami) asfaltem drogowym w ilości 0.55 kg/m?, - wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego o grubości 5 cm na odcinku od km 0+000 do km0+376 oraz na zjazdach i mijankach, - wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na odcinku od km 0+376 do km 1+145, - obsypaniu poboczy tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu od km 0+315 do km 1+139 lewa strona szer. 0.60 m oraz prawa strona od km 0+263 do km 1+139 o szer. 1.00 m, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy gryzami kamiennymi 5-8 mm oraz asfaltem drogowym, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni pobocza grysami kamiennymi 2-5 mm oraz asfaltem drogowym. - oczyszczeniu rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem dna i skarp rowu, - oczyszczeniu przepustów pod drogą z namułu, - wyregulowaniu studzienki kanalizacji deszczowej do poziomu wykonanej nawierzchni, - wyregulowaniu kraty ściekowej ulicznej do poziomu wykonanej nawierzchni, zachowując spadek spływu wody deszczowej, - wymianie kraty ściekowej ulicznej na studzienkę ściekową, - zdemontowaniu istniejących poręczy na mostkach z rur stalowych śr 40 mm oraz dostarczeniu i zamontowaniu barier ochronnych na mostkach ze stali ocynkowanej, bariery zakończyć pół łukami (baranie rogi), - zamontowaniu znaków drogowych B-43 szt. 2 oraz B-44 szt. 2 na słupkach stalowych zgodnie z przepisami o ruchu drogowym dotyczącymi ustawiania znaków drogowych. 4.4 Realizacja robót będzie się odbywała zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo- Finansowym opracowanym przez wybranego wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzonym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 4.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlano-wykonawcza składająca się z: a. Uproszczonego projektu, b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Drogowych, c. Przedmiaru robót. - łącznie stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 9.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2007.42.275 z późn. zm.). 9.3.Termin i sposób wniesienia wadium. 9.3.1.Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Wisła w BGŻ S.A. Oddział Bielsko-Biała nr 34 2030 0045 1110 0000 0088 8110, 9.3.2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła, 43-460 Wisła, ul. Czarne 6. 9.3.3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 9.3.3.1.wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 9.3.3.2.wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła przed upływem terminu na składanie ofert. 9.4.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 9.4.1.Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Wisła. 9.4.2.Z treści poręczenia lub gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 9.5.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach