Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej ul. Zdroje w m. Czerwonak etap II - część I oraz wybudowanie chodnika od os. 40-lecia PRL do ul. Okrężnej w Czerwonaku - część II

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej ul. Zdroje w m. Czerwonak etap II - część I oraz wybudowanie chodnika od os. 40-lecia PRL do ul. Okrężnej w Czerwonaku - część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia części I - remont nawierzchni ul. Zdroje od skrzyżowania z ul. Brzozową do skrzyżowania z ul. Klonową obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) Roboty przygotowawcze: a) Wykonanie pomiarów liniowych na dł. 0.285 km. 2) Rozbiórki elementów dróg: a) Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 20x30 cm, na dł. 570 m, b) Rozebranie ław betonowych - 48,45 m3, c) Rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach: 15x30 cm na podsypce cementowo (materiał do powtórnego wykorzystania) 18 m, d) Rozebranie nawierzchni zjazdów do posesji - 192 m2, e) Rozebranie nawierzchni chodnika - 471,50 m2, f) Rozebranie nawierzchni zjazdów w drogi boczne - 54 m2, g) Cięcie nawierzchni bitumicznej na głębokość od 6 do 10 cm, 570 m, h) Wywóz materiałów z rozbiórek na odległość 10 km, 48,792 m3, 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych: a) Czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej: bitumicznej pow. 1910 m2, b) Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem pow. 1910 m2, 4) Nawierzchnie z kostki brukowej: a) Ściek uliczny z dwóch rzędów kostki betonowej 570 m2, b) Regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - zjazdy - 192 m2, c) Regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm zjazdy w drogi boczne - 54 m2, d) Regulacja wysokościowa nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm - 471,5 m2. 5) Nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna: a) Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm 1910 m2, b) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 6 szt., c) Regulacja pionowa kratek ściekowych - 7 szt., d) Wymiana włazów kanałowych typu ciężkiego - 28 szt. 6) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na zimno: a) Frezowanie nawierzchni na gr. 4 cm pow. 1910m2, b) Wywóz materiału powstałego z frezowania nawierzchni drogowej, wraz załadunkiem i wyładunkiem w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość 10 km - 191,0 m3. 7) Wykonanie warstwy wyrównawczej: a) Wykonanie warstwy wyrównawczej 71,625 Mg. 8) Krawężniki, oporniki i obrzeża betonowe: a) Ława pod krawężnik i betonowe 66,12 m3, b) Krawężnik bet. (20x30 cm) na ławie betonowej z oporem 570 m. 2. Zakres przedmiotu zamówienia części II - wybudowanie chodnika od os. 40-lecia PRL do ul. Okrężnej w Czerwonaku obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) Roboty ziemne, 3) Krawężniki i obrzeża, 4) Podbudowa i nawierzchnie - nawierzchnia z kostki o pow. 456 m2, 5) Zieleń, 6) Oznakowanie pionowe i poziome. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia. 4. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacje projektowe, 2) Przedmiary robót, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 9 000,00 PLN (słownie PLN: dziewięć_tysięcy_00/100), Część II: 2 000,00 PLN (słownie PLN: dwa_tysiące_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, na przelewie należy umieścić informację, w zależności od wyboru: Wadium- Remont nwierzchni bitumicznej ul. Zdroje w m. Czerwonak etap II - część I, lub Wadium - Wybudowanie chodnika od os. 40-lecia PRL do ul. Okrężnej w Czerwonaku - część II . 3) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 4) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 5) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, natomiast minimalny (najkrótszy) 36 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach