Przetargi.pl
Remont kuchni i zaplecza Przedszkola Miejskiego w Debrznie

Urząd Miasta i Gminy w Debrznie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8335366 , fax. 059 8335351
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie
    ul. Traugutta 2 2
    77-310 Debrzno, woj. pomorskie
    tel. 059 8335366, fax. 059 8335351
    REGON: 00053021200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debrzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni i zaplecza Przedszkola Miejskiego w Debrznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia Remont kapitalny pomieszczenia kuchni z zapleczem Przedszkola Miejskiego w Debrznie przy ul. Ogrodowej 20 obejmujący roboty budowlane, sanitarne, elektryczne instalacji co, wentylacji mechanicznej i montażu urządzeń kuchennych wymagających montażu i nie wymagających montażu. Szczegółowy zakres prac obejmuje Projekt techniczny z przedmiarem robót. Roboty budowlane do wykonania zgodnie z przedmiarem robót. Roboty elektryczne obejmuje projekt techniczny z przedmiarem robót, dodatkowo należy uwzględnić podłączenie urządzeń kuchennych z niezbędnym osprzętem. Roboty sanitarne, wentylacji i c.o zgodnie z projektem technicznym i przedmiarem robót, ponadto należy uwzględnić montaż urządzeń wymagających podłączenia do wody i kanalizacji, uwzględnić zakup baterie, syfony i wsporniki. Do obowiązków oferenta należy uwzględnić zakup i montaż okapu kuchennego z osprzętem. W kosztach wyceny należy również uwzględnić załadunek i przewiezienie urządzeń do montażu i ustawienia zgodnie z wykazem (zestawienie wyposażenia urządzeń) na pierwszym pietrze z odległość 1-go kilometra. Zamawiający informuje że, jest w posiadaniu zakupionych urządzeń zgodnie z wykazem. Ponadto do obowiązków oferenta należy demontaż urządzeń nie nadających się do ponownego wbudowania ( nie ujętych w przedmiarze robót) i zniesienia ich na teren placu budowy. Parametry techniczno jakościowe 1.Okap kuchenny wykonany z blachy kwasoodpornej o grubości nie mniej jak 0,8mm 2.Płytki podłogowe terakota gres antypoślizgowy o ścieralności nie mniej jak R IV 3.Płytki ścienne szkliwione o wymiarach 20 x 25cm UWAGA ! Kolorystyki płytek dokona zamawiający Do obowiązków oferenta należy: Poniesienia kosztów zaplecza budowy, poniesienia kosztów energii elektrycznej i wody. Udostępniony przedmiar robót służy jako materiał do wyceny ryczałtowej. Do obowiązków wykonawcy należy ponowne sprawdzenie i dokonanie wyceny przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem robót towarzyszących wynikających z technologi robót. Usunięcia gruzu z rozbiórki na odległość 5-ciu km i poniesienia kosztów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do dnia złożenia oferty, oferent dokona wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: Formularz oferty Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej i uzyskaniu niezbędnej informacji do przygotowania oferty. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W rejestrze lub wpisie do ewidencji musi być zapis dotyczący usług w branży budowlanej Oświadczenie o posiadani środków finansowych na całość zadania do czasu odbioru. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje minimum trzy) Kosztorys sporządzony metodą szczegółową Zaakceptowany projekt umowy Oświadczenie o udzieleniu 36 - cio miesięcznej gwarancji Oświadczenie o nie wnoszeniu uwag do przygotowanej dokumentacji przetargowej. Oświadczenie oferenta o udziale w przedmiocie zamówienia podwykonawców w branży sanitarnej i elektrycznej. Oświadczenie podwykonawców robót o udziale w przedmiocie zamówienia jako podwykonawca w branży sanitarnej i osobno jako w branży elektrycznej B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rejestru, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ. C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.debrzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach