Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ogłasza przetarg
- Adres: 81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6615222, 6607661 , fax. 058 620-53-38, 6607661
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
ul. Hryniewickiego 10 10
81-340 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6615222, 6607661, fax. 058 620-53-38, 6607661
REGON: 19263412900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu II etapu budowy Morskiej Stacji Ratowniczej na działce nr 1560/84 w Ustce zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Drugi etap budowy obejmuje: 1) Roboty wewnętrzne: a) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, b) roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, c) montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych i oświetleniowych; 2) Roboty zewnętrzne: a) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, b) zasilanie bramy wjazdowej, oświetlenie terenu, c) montaż zbiornika bezodpływowego szczelnego, d) wyrównywanie terenu- zieleń, e) ogrodzenie terenu, f) parkingi, g) drogi manewrowe, h) chodniki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161256
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2400,00 (słownie: dwa tysiące czterysta) PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.) - Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. B.) - Wykonawca spełni warunek określony w punkcie A.)2) jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się doświadczeniem należytego wykonania co najmniej niżej wymienionych robót: 1) wykonaniem robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł netto, 2) wykonaniem robót instalacyjnych wodnych i kanalizacyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto, 3) wykonaniem robót instalacyjno - elektrycznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 54.000,00 zł netto, 4) wykonaniem parkingów, dróg dojazdowych i robót w zakresie chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 400 m2. Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w punkcie B.)1); B.)2); B.)3) i B.)4) zostały wykonane należycie. C.) - Wykonawca spełni warunek określony w punkcie A.)3) jeżeli udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000,00 złotych. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia warunki określone w punktach A.)1), A.)2) i A.)3) mogą spełniać łącznie, warunek określony w punkcie A.4) musi spełniać każdy z Wykonawców. E.) - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Sekcji III.2) w punktach od F.) do I.) na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: F.) - Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. wykonawców składających wspólną ofertę - konsorcjum), oświadczenie to winno być złożone w następującej formie: 1) oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy Pzp, wymienione w Sekcji III.2) w punktach A.)1), A.)2) i A.)3) , w imieniu Wykonawców składających wspólną ofertę składa ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, wymienione w Sekcji III.2) punkcie A.)4) składa we własnym imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. G.) - Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców. Powyższy dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). H.) - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy złożyć w formie oryginału a dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. I.) - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl - w zakładce: Zamówienia publiczne / Ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu pn. Organizacja kąpielisk wodnych na terenie powiatu słupskiego współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa
Dodano: 2014-12-09 - opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlano-montażowych w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu pn. Organizacja kąpielisk wodnych na terenie powiatu słupskiego
Dodano: 2014-08-18 - opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu pn. Organizacja kąpielisk wodnych na terenie powiatu słupskiego
Dodano: 2014-07-22 - Rozbudowa oraz przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Marzęcinie
Dodano: 2014-06-10 - Budowa budynku Morskiej Stacji Ratowniczej w Helu. Znak postępowania: NZ-NT/PN/I/08/13
Dodano: 2013-03-12 - Modernizacja i rozbudowa lądowiska dla śmigłowców na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J.K.Łukowicza w Chojnicach - II postępowanie
Dodano: 2012-03-14 - Budowa budynku stacji ratowniczej Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa w Tolkmicku
Dodano: 2012-01-09 - DZP/1/10 BUDOWA LĄDOWISKA DLA ŚMIGŁOWCÓW
Dodano: 2010-02-11