Przetargi.pl
Remont klatki schodowej w budynku nr 2 w SPSK-2 w Szczecinie przy al. Powstańców Wlkp. 72.

Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
    ul. Rybacka 1 1
    70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
    REGON: 00028888600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ams.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej w budynku nr 2 w SPSK-2 w Szczecinie przy al. Powstańców Wlkp. 72.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych (malowanie emulsją, tapety natryskowe, wymiana elementów balustrady, ułożenie posadzek z gresów i pcv, wymiana stolarki drzwiowej i roboty stolarskie), instalacyjnych (wymiana instalacji c.o.),i elektrycznyc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania czynnościbędących przedmiotem zamówienia /która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/, b)w okresie ostatnich pięciu lat wykonali z należytą starannością co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości min 100 000,00 PLN każda, 3/udzielą min 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, 4/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, a w szczególności posiadają polisę ubezpieczeniową OC /deliktową/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące oświadczenia i dokumenty:1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2/oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3/dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadają aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa, 4/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 5/wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 6/pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 7/wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8/polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9/wykaz podwykonawców, 10/formularz cenowy oraz szczegółowy kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach