Przetargi.pl
Remont kapitalny dużej sali z przynależnymi pomieszczeniami świetlicy wiejskiej w miejscowości Redlino.

Gmina Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Wileńska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3124401, 3121162 , fax. 094 3127844
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białogard
    ul. Wileńska 8 8
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3124401, 3121162, fax. 094 3127844
    REGON: 00053206200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny dużej sali z przynależnymi pomieszczeniami świetlicy wiejskiej w miejscowości Redlino.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont świetlicy wiejskiej - dzialka nr 377/2 w m. Redlino obejmuje: - roboty ziemne i rozbiórkowe; - roboty izolacyjne i murowe ścian fundamentowych; - roboty wewnętrzne; - stolarka okienna i drzwiowa; - elewacja; - roboty dekarskie; - wykonanie toalet; - wymiana instalacji elektrycznej; - wykonanie c.o. gazowe;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Tak - 10.000,00 zł. w pieniądzu lub innej formie przewidzianej ustawą Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oferta; - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - kosztorys ofertowy; - projekt umowy; - wykaz prac zrealizowanych w latach 2006-2008; - ponadto: zaswiadczenie z Urzedu Skarbowego i ZUS, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, aktualne zaswiadczenie o niekaralnosci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-bialogard.pl lub ug.bialogard.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach