Przetargi.pl
Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości pozostających w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-232 Szczecin, ul. Księcia Sambora 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8146111 , fax. 091 8146134
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Księcia Sambora 4 4
    70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8146111, fax. 091 8146134
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl/szczecin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości pozostających w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu podziałów geodezyjnych nieruchomości pozostających w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części opisane poniżej: Część 1: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych polegających na podziale geodezyjnym nieruchomości płożonej w Szczecinie przy ul Ludowej 24, oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu Nad Odrą 32 jako działka nr 10/1 oraz sporządzeniu niezbędnej dokumentacji geodezyjno - kartograficznej do celów formalno - prawnych. Podział w/w nieruchomości ma na celu wydzielenie terenu (1 działka) użytkowanego obecnie przez dzierżawcę nieruchomości. Nieruchomość położona jest na obszarze, dla którego brak jest planu miejscowego. Część 2: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych polegających na inwentaryzacji budynków i budowli, które zawierać będą aktualne informacje o przestrzennym rozmieszczeniu obiektów ogólnogeograficznych wraz z elementami ewidencji gruntów i budynków, a także sieci uzbrojenia terenu: nadziemnych, naziemnych i podziemnych a także wykonanie klasyfikacji użytków na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu Gryfice 2 jako działka nr 2/4 o ogólnej powierzchni 7,1928 ha. Sporządzeniu niezbędnej dokumentacji geodezyjno - kartograficznej do celów formalno - prawnych, uprawniających do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków. Zgłoszenie wykonanych prac do Powiatowego Biura Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Gryficach oraz przyjęcie ich do zasobu. 3. Zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: w części 1: - sporządzenie wstępnego projektu podziału - wykonawca przedstawi zamawiającemu wstępny projekt podziału celem akceptacji, która będzie podstawą wystąpienia z wnioskiem do właściwego organu o wydanie decyzji w sprawie podziału geodezyjnego, - sporządzenie projektu podziału - wykonawca dostarczy zamawiającemu po 3 egzemplarze map (po uzyskaniu decyzji właściwych organów w sprawie podziału geodezyjnego), - wyznaczenie i stabilizację punktów granicznych, - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych nieruchomości, - sporządzenie wykazu zmian gruntowych do celów wieczystoksiegowych. w części 2: - wykonanie klasyfikacji użytków na działce oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu Gryfice jako działka nr 2/4; - sporządzenie niezbędnej dokumentacji doprowadzenia zmian w ewidencji gruntów; - inwentaryzacja budynków i budowli na działce nr 2/4; - sporządzenie wykazu zmian gruntowych do celów wieczystoksięgowych; - sporządzenie i dostarczenie do zamawiającego 3-ch egzemplarzy mapy zasadniczej dla w/w działki po przyjęciu wykonanych prac do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 Ustawy Pzp, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne i obowiązujące uprawnienia geodezyjne w zakresie świadczenia usług związanych z dokonywaniem rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl/szczecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach