Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących usług w zakresie wznowienia i okazania punktów granicznych w roku 2010

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących usług w zakresie wznowienia i okazania punktów granicznych w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wznowienie i okazanie punktów granicznych na terenie miasta i gminy Goleniów. 2. Zadanie obejmuje wskazanie punktów granicznych w terenie osobom wskazanym przez Zamawiającego oraz wykonanie protokołu wznowienia znaków granicznych w formie i zakresie przewidzianych w standardach technicznych dotyczących geodezji i kartografii. 3. W razie braku znaków w terenie należy wykonać stabilizację: punkty graniczne należy utrwalić znakami naziemnymi i podziemnymi. Znaki naziemne słupek betonowy, znak podziemny rurka drenarska, butelka szklana, płyta betonowa lub inny przedmiot. 4. Na terenie o utwardzonej nawierzchni nie jest wymagane umieszczenie znaków podziemnych. Jako znak podziemny mogą być użyte: rurki, pręty, bolce i inne przedmioty wykonane z trwałego materiału. 5. W ofercie należy podać cenę jednostkową wznowienia i okazania 1 punktu granicznego. 6. Zamawiający każdorazowo zgłosi Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie potrzebę wykonania usługi na okazanie poszczególnych punktów granicznych. 7. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty poniesione przez wykonawcę prac geodezyjnych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Preferowany termin gwarancji na wykonane usługi - 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy, a więc dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpwiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmaówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca musi wykazać, iż: a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz są wpisani do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, o którym mowa w art. 193 ustawy o gospodarce nieruchomościami). 3. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. Aktualność ww dokumentów musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia zawodowe , tj. uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz są wpisani do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, o którym mowa w art. 193 ustawy o gospodarce nieruchomościami). 2.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w wykazie osób i podmiotów, ... nie będących pracownikami Wykonawcy 2.3. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia... posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz są wpisani do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, o którym mowa w art. 193 ustawy o gospodarce nieruchomościami). 3. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: a)Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych . 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach