Przetargi.pl
Remont istniejącego placu postojowego polegający na uzupełnieniu nawierzchni i wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej

Gmina Gizałki ogłasza przetarg

  • Adres: 63-308 Gizałki, ul. Kaliska 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7411517 , fax. 62 7411195
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
    ul. Kaliska 28 28
    63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7411517, fax. 62 7411195
    REGON: 25085511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącego placu postojowego polegający na uzupełnieniu nawierzchni i wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie istniejącego placu postojowego o powierzchni całkowitej 465,4 m2 przed świetlicą Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Gizałki przy ulicy Strażackiej oraz wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC ? 315 o długości 67,0 m. 2) Zakres robót ww. zadania podzielony został na dwa etapy: Etap I obejmuje roboty odwodnieniowe - 100% zakresu przedmiaru robót. Etap II obejmuje roboty drogowe - 100% zakresu przedmiaru robót. 3) Zakres prac do wykonania: określony jest szczegółowo w przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ), projekcie budowlanym (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: BS Pleszew O/Gizałki nr 24 8407 0003 0400 0185 2000 0021. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie uznane za wniesione wówczas, jeśli w podanym terminie na składanie ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 8) Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach