Przetargi.pl
Remont istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Tychach na osiedlu M

Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Oskard" ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Henryka Dąbrowskiego 39
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32 32 100 , fax. (032) 22 78 401
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Oskard"
    ul. Henryka Dąbrowskiego 39 39
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 32 32 100, fax. (032) 22 78 401
    REGON: 00048479400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Tychach na osiedlu M
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje boisko wielofunkcyjne o wymiarach płyty 24mx44m do piłki ręcznej , koszykówki, siatkówki i minipiłki nożnej o nawierzchni syntetycznej(poliuretanowej) wraz z odwodnieniem, ogrodzeniem i piłkochwytami, chodnikami i podjazdem dla niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia opisany jest projektem budowlano-wykonawczym oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Na powyższe Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 18000 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. b)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane wykonane przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie dwóch boisk piłkarskich) i wartością (min.500.000,00 zł brutto każde boisko) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia d)Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (poliuretanową) winny być zgodne z normą PN-EN 14877:2008 Nawierzchnie syntetyczne niekrytych terenów sportowych. e) Dysponować kartą techniczną dla oferowanej nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej) potwierdzoną przez jej producenta. f) Dysponować atestem Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanej nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej). g) Dysponować autoryzacją producenta nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej), wystawioną dla wykonawcy wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych wyżej wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. c) wykaz min. 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie dwóch boisk piłkarskich) i wartością (min. 500 000,00 zł brutto każde boisko) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 3 do SIWZ); d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg zał. nr 4 do SIWZ). O ile wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć odpis uprawnień budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) zaświadczenie niezależnego podmiotu, że materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (poliuretanową) są zgodne z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. e) kartę techniczną dla oferowanej nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej) potwierdzoną przez jej producenta. f) atest Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanej nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej). g) dokument autoryzacji producenta nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej), wystawiony dla wykonawcy wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnię. h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SIWZ). Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskard.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach