Przetargi.pl
REMONT III PIĘTRA PAWILONU - C WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. PROF. DR W. ORŁOWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE - REMONT ODDZIAŁU UROLOGII

Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3721990 , fax. 034 3721990
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego
    ul. PCK 1 1
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3721990, fax. 034 3721990
    REGON: 00063344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT III PIĘTRA PAWILONU - C WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. PROF. DR W. ORŁOWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE - REMONT ODDZIAŁU UROLOGII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.REMONT III PIĘTRA PAWILONU - C - WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. PROF. DR W. ORŁOWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE, UL. PCK 1 - REMONT ODDZIAŁU UROLOGII. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót - Załącznik od Nr 8, Nr 9, Nr 10, Nr 11, Nr 12, Nr 13, Nr 14 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 15, Nr 16, Nr 17, 18 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniężnej, 2)poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela-gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158), zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PKO BP Nr konta: 73 1020 1664 0000 3402 0028 2962. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 5.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub wpłynął termin do ich wniesienia. 6.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)uniemożliwi zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (przyczyny niezawarcia umowy leżą po stronie Wykonawcy). 6.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2)aktualnego (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum 1 roboty budowlanej) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1 dokumentu) - według Załącznika Nr 3 do specyfikacji. Wykonawca celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać zrealizowanie minimum jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 50% ceny brutto oferty dla każdej z nich. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzą spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą przewidziane do realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w branży: budowlanej, elektrycznej, instalacji wod.-kan., i c. w. i branży gazów medycznych. Wykonawca składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie - Załącznik Nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej, wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden Wykonawca. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt 4) posiadają wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych, osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6)oświadczenia Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą przedstawi, kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny brutto oferty. Przez cały okres umowy zobowiąże się być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. od daty podpisania umowy do czasu zakończenia zadania i jego rozliczenia. Zobowiąże się również do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii polisy po każdorazowym jego odnowieniu w terminie do 3 dni kalendarzowych - treść tego oświadczenia znajduje się w druku formularza OFERTY który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt. 2 zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionego: 1)kosztorysu ofertowego (sporządzonego według przedmiarów stanowiących Załącznik Nr 8, Nr 9, Nr 10, Nr 11, Nr 12, Nr 13, Nr 14 do SIWZ). 2)tabeli elementów scalonych, 3)zestawienia materiałów, 4)zestawienia sprzętu 5)specyfikacji technicznej, 6)strony tytułowej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)Wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)Oświadczenia, że zapoznał się z miejscem, gdzie wykonywane będą roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3)Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach