Przetargi.pl
Budowa Hospicjum wraz z zagospodarowaniem terenu, parkingiem i dojazdem - ETAP I

Społeczne Stowarzyszenie Hospicjum im. św. Kaliksta I ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Nałkowskiej 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2181013 , fax. 032 3265556
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Społeczne Stowarzyszenie Hospicjum im. św. Kaliksta I
    ul. Nałkowskiej 19 19
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2181013, fax. 032 3265556
    REGON: 27226997800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie, Organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Hospicjum wraz z zagospodarowaniem terenu, parkingiem i dojazdem - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie budynku z dwoma kondygnacjami nadziemnymi i jedną podziemną, w osiach A-E / 1-9, w stanie surowym otwartym : - roboty ziemne - wykopy pod fundamenty dla poziomu -2,84m wraz z obsypką - podkłady pod płytę fundamentową z piasku - wykonanie chudego betonu pod płytę fundamentową - wykonanie płyty fundamentowej - wykonanie ścian fundamentowych - wykonanie stropu poz. 0,00 - wykonanie schodów żelbetowych - wykonanie stropu na poz. +3,70 - wykonanie stropu na poz. +7,51 - murowanie ścian zewnętrznych wraz z rdzeniami żelbetowymi i nadprożami - wykonanie pokrycia dachowego z folii PCV i warstwy styropianu wraz z korytem odwadniającym. 2. Wykonanie uzbrojenia terenu: - kanalizacji sanitarnej i deszczowej (studnie kanalizacyjne zakończyć na płycie nadstudziennej żelbetowej bez montażu wyłazów żeliwnych) 3. Wykonanie poziomów kanalizacyjnych pod posadzką budynku w osiach A-E/1-9. 4. Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych na okres przestoju 5. Tymczasowe ogrodzenie placu budowy, które pozostanie do następnego etapu realizacji inwestycji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń) - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 4. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące remontów lub inwestycji (obejmujące co najmniej: roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych) każdą o wartości minimum 1 500 000 zł netto. 5. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł . 6. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę 1.000.000,00 zł. 7. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wykresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 9. Kserokopie uprawnień osób wyznaczonych do realizacji zadania wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania. 11. Dokumenty potwierdzające, że w/w prace zostały wykonane należycie (np. referencje). 12. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hospicjum.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach