Przetargi.pl
Remont i przebudowa Amfiteatru pod Grojcem w Żywcu wraz z terenami rekreacyjnymi na cele imprez kulturalno - sportowych.

Urząd Miejski Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4754200 , fax. 033 4754202
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 4754200, fax. 033 4754202
    REGON: 00052402200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa Amfiteatru pod Grojcem w Żywcu wraz z terenami rekreacyjnymi na cele imprez kulturalno - sportowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: budowę, rozbudowę i przebudowę sanitariatów, budowę przyłączy wodno - kanalizacyjnych do nowych sanitariatów, wykonie kanalizacji deszczowej, wykonanie dojazdu do istniejącej wiaty, zabudowę istniejącej wiaty elementami stalowymi, wykonanie miejsc pod stoiska handlowe wraz z alejką spacerową, ogrodzenie terenu, utwardzenie terenu od strony ul. Sporyskiej, przebudowę linii SN i NN i oświetlenia oraz budowę oświetlenia do Amfiteatru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych 00/100) najpóźniej do dnia 17.04.2009r. do godziny 10.00 w następujących formach: 1)w pieniądzu płatne przelewem na konto: Bank Pekao S.A. Oddział w Żywcu Nr 49 1240 4142 1111 0000 4829 9240. - wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, w wypadku zwrotu wadium Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy do banku oraz na konto Oferenta. 2) poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych oraz gwarancjach ubezpieczeniowych; wadium w tych formach musi być przekazane osobie uprawnionej przez Zamawiającego tj.: Piotr Kumorek lub Iwona Kwiecińska, - pokój Nr 102 budynek B najpóźniej do upływu terminu wnoszenia wadium uwaga - gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe nie mogą być składane w ofertach - gdyż zgodnie z art. 61 K.C. Wadium nie będzie mogło być uznane za wniesione skutecznie w formach określonych wyżej. 3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie odrzucona. 3. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 4. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 5% wartości przedmiotu zamówienia w formach przewidzianych ustawą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust.1 - ust.3 Prawa zamówień publicznych. 6. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.5 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) wnieśli wadium, c) zapoznali się z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń, d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 900.000,00 - zł. e) w zakresie potencjału kadrowego: - dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem, mogącym sprostać wymaganiom Zamawiającego - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych f) w zakresie doświadczenia zawodowego: - wykonać w okresie minionych 5 lat (2003-2008) co najmniej jedno zadanie o podobnym standardzie i wartości. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 1), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach -wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2. Harmonogram wykonywania robót. 3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składana ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28-10-2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na mocy art. art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik Nr 2). 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z rozdz. III SIWZ pkt 1e), wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień przez kierownika budowy, oraz wpis na listę właściwej izby zawodowej. 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - zgodnie z rozdz. III pkt 1f, 13. Sprawozdanie finansowe, w części obejmującej bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty zgodnie z art. 45 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 29-09-1994r. o rachunkowości (jt Dz.U. z 2002r. nr 76 poz. 694 ze zmianami) w części wskazanej wyżej. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty określające obroty, zyski, zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów określających i potwierdzających powyższe dane (deklaracje PIT). 14. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 7 i 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 oraz w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do tekstu umowy i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - ( załącznik Nr 3). 19. Dowód wniesienia wadium. 20. Kosztorysy ofertowe. Dokumenty z zachowaniem powyższej kolejności winny być dołączone do oferty przetargowej. Brak któregokolwiek z powyższych dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach