Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2661387, 2663424, 26636369 , fax. 032 2663635 w. 420, 508
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
ul. Rzeźnicza 12 12
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2661387, 2663424, 26636369, fax. 032 2663635 w. 420, 508
REGON: 27671436900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa tonerów do drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 50 sztuk tonerów do drukarek HP Laser Jet 1012 nie gorsze niż Q2612A dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane ppkt a i d każdy z partnerów musi wykazać odrębnie. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono w rozdziale VI niniejszej Specyfikacji. 4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie dopuszcza: - składania ofert częściowych - możliwości składania oferty wariantowej 2. Zamawiający nie przewiduje: - udzielania zamówień uzupełniających. - zawarcia umowy ramowej. - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-01 - Zakup tuszy, taśm, tonerów i elementów grzewczych
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa artykułów biurowych (3)
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2015-12-14 - Zakup tuszy, taśm, tonerów i elementów grzewczych
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-02-27 - Dostawy tonerów i tuszy
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa artykułów biurowych (3)
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2014-09-19 - Zakup tuszy, taśm, tonerów, elementów grzewczych do drukarek komputerowych
Dodano: 2014-07-07