Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-010 Krzywiń, ul. Rynek 1/14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5170525 , fax. 065 5170676
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek 1/14 1/14
64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5170525, fax. 065 5170676
REGON: 00053040700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i odbudowa wiatraka koźlaka wraz z zagospodarowaniem terenu w Krzywiniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont i przywrócenie stanu pierwotnego wiatraka koźlaka tj. wymianie zniszczonych elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych oraz przywróceniu brakujących. Utwardzenie placu wokół wiatraka i nasadzenia zieleni. 2. Zagospodarowanie terenu wokół wiatraka, w tym: wybudowanie obiektu socjalnego z sanitariatami i przyłączami - energetycznym, wodnym i zbiornikiem bezodpływowym, ciągi pieszo-jezdne, miejsca parkingowe, wykonanie letniej sceny z widownią, placu piknikowego, areny do ćwiczeń, nasadzenia zieleni i oświetlenia parkowego terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia w formie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) wykonanie robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga wykonania, co najmniej po 1 robocie budowlanej polegającej na budowie lub odbudowie budynków o konstrukcji drewnianej oraz budowie budynku o kubaturze min. 190 m3. 2) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, które posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach:a) konstrukcyjno - budowlane, b) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i d) do prowadzenia prac konserwatorsko/budowlanych o których mowa w § 7 ust. 1 i 2 oraz § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579). 3) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - ZAŁACZNIK NR 7 DO SIWZ 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach:a) konstrukcyjno - budowlane, b) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i d) do prowadzenia prac konserwatorsko/budowlanych o których mowa w § 7 ust. 1 i 2 oraz § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579). 4) opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - ZAŁĄCZNIK NR 10 SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem postępowania poprzez przeprowadzenie wizji terenowej obiektu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, co zostanie potwierdzone pisemnie przez uczestników wizji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21