Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji budynku Internatu przy Liceum Ogólnokształcącym w Puszczykowie wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie modernizacji budynku Internatu przy Liceum Ogólnokształcącym w Puszczykowie wraz z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 91.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem) - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 3) wykaz wykonanych (minimum 2) robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien wykazać, iż we wskazanym okresie wykonał min. 2 prace, których zakres merytoryczny, powierzchnia oraz wartość odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji robót wykonanych w obiektach użyteczności publicznej lub budownictwie mieszkaniowym, których zakres merytoryczny obejmuje wszystkie branże, które wchodzą w skład przedmiotowego zamówienia. Wartość każdej ze wskazanych w wykazie robót prac winna być zbieżna z wartością złożonej przez Wykonawcę oferty. 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz dotyczy tylko osób, które będą nadzorowały realizację zadania; 5) oświadczenie (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem), iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 4, posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalnościach budowlanej (architektonicznej i konstrukcyjnej), wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej i telekomunikacyjnej; 6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 600.000,00 zł - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem; 2) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, potwierdzone przez dyrekcję Liceum; 3) tygodniowy harmonogram finansowo - rzeczowy; 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji c.o. budynku Żłobka Miejskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego w Ostrowie Wielkopolskim- ETAP I
Dodano: 2016-04-08 - Roboty budowlane: magazyn ziemi oraz wiata gospodarcza.
Dodano: 2014-11-10 - Przebudowa deptaku spacerowego z Rynku do ul. Fr. Sójki w Odolanowie
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa deptaku spacerowego z Rynku do ul. Fr. Sójki w Odolanowie.
Dodano: 2014-04-01 - Przebudowa targowiska stałego i budowa miejsc postojowych przy ul. Bartosza w Odolanowie
Dodano: 2014-03-04 - Budowa budynku zaplecza socjalnego przy boisku sportowym w Odolanowie
Dodano: 2014-02-12 - Budowa budynku zaplecza socjalnego przy boisku sportowym w Odolanowie
Dodano: 2013-07-05 - ROA.271.48.2012 Wykonanie podziału wnętrz biblioteki (rotundy) w budynku gimnazjum w Skórzewie
Dodano: 2012-11-23 - Modernizacja i remont budynku dydaktycznego F dla potrzeb Instytutu Ochrony Zdrowia
Dodano: 2012-11-08 - ROA.271.5.2012 Zagospodarowanie terenu wokół szkoły w Dąbrówce
Dodano: 2012-03-09