Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2016-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji c.o. budynku Żłobka Miejskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego w Ostrowie Wielkopolskim- ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji c.o. budynku Żłobka Miejskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego w Ostrowie Wielkopolskim- ETAP I. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Jankowskiego 10a. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. dokumentacja techniczna - załącznik nr 10.1, 3. pismo OZC - załącznik nr 10.2, 4. opis techniczny adaptacji I piętra Żłobka Miejskiego, osłony grzejników - załącznik nr 11.1, 5. rzut parteru i przyziemia - załącznik nr 11.2, 6. rzut I piętra - załącznik nr 11.3, 7. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12, 8. zgłoszenie - załącznik nr 13, 9. przedmiar robót - załącznik nr 14. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 3.2.1. - 3.2.8, które stanowią załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane: magazyn ziemi oraz wiata gospodarcza.
Dodano: 2014-11-10 - Przebudowa deptaku spacerowego z Rynku do ul. Fr. Sójki w Odolanowie
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa deptaku spacerowego z Rynku do ul. Fr. Sójki w Odolanowie.
Dodano: 2014-04-01 - Przebudowa targowiska stałego i budowa miejsc postojowych przy ul. Bartosza w Odolanowie
Dodano: 2014-03-04 - Budowa budynku zaplecza socjalnego przy boisku sportowym w Odolanowie
Dodano: 2014-02-12 - Budowa budynku zaplecza socjalnego przy boisku sportowym w Odolanowie
Dodano: 2013-07-05 - ROA.271.48.2012 Wykonanie podziału wnętrz biblioteki (rotundy) w budynku gimnazjum w Skórzewie
Dodano: 2012-11-23 - Modernizacja i remont budynku dydaktycznego F dla potrzeb Instytutu Ochrony Zdrowia
Dodano: 2012-11-08 - ROA.271.5.2012 Zagospodarowanie terenu wokół szkoły w Dąbrówce
Dodano: 2012-03-09 - Wiaty na cele edukacji i informowania o projekcie - budowa dwóch wiat o konstrukcji drewnianej na cele edukacji leśnej o powierzchni zabudowy każda do 35 m2
Dodano: 2011-09-21