Przetargi.pl
PN 243/10 Dostawa fitotronu

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 61-704 Poznań, ul. Noskowskiego 12/14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8582091 , fax. 061 8525954
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
    ul. Noskowskiego 12/14 12/14
    61-704 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8582091, fax. 061 8525954
    REGON: 00000000849327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibch.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka naukowo-badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 243/10 Dostawa fitotronu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fitotronu do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego wraz z, według parametrów technicznych zawartych w 4 części SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych oświadczeń lub dokumentów, według kryterium -spełnia- lub -nie spełnia-
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie I.5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw odpowiadającym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do oferty, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiego wykazu przez każdego z członków konsorcjum, natomiast Zamawiający oceniał będzie powyższy wykaz dostaw łącznie. 2. W celu wykazania braków podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 2 do oferty; c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i 2; d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać; e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. a) oraz b). Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 ust. 1 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.09.226.1817). 3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej zawartej w 4 części SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) wymaga fotografii i prospektu producenta (w języku polskim lub angielskim) potwierdzających charakterystykę techniczną zaoferowanego urządzenia, opisu urządzenia, który musi zawierać numer katalogowy i specyfikację techniczną zaproponowanego przedmiotu zamówienia. Wspomniana fotografia i prospekt muszą w sposób jednoznaczny wskazywać co najmniej wymiary zewnętrzne urządzenia, model, typ oraz numer katalogowy wg katalogu producenta i rok produkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne oraz serwis pogwarancyjny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibch.poznan.pl/Pl/str_glowna.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach