Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Dworcowa 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 242 85 37 , fax. 0-63 242 85 37
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Dworcowa 13 13
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 242 85 37, fax. 0-63 242 85 37
REGON: 31109751000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Biblioteka Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa żetonów monetarnych Dukatów Lokalnych promujących miasto Konin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie żetonów monetarnych - Dukatów lokalnych (które zostaną wprowadzone do obiegu jako bon towarowy, honorowany przez lokalnych przedsiębiorców w Koninie jako forma płatności) - jak również wykonanie ich modeli gipsowych awers i rewers - według projektu Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, o podanych niżej parametrach: 1) o średnicy minimum 30,5 mm, wykonane z golden nordic, o nominale 4 konie, pakowane zbiorczo po 50 sztuk w worki foliowe, w ilości 20.000 sztuk, honorowanych do 31.12.2010 r. 2) o średnicy minimum 30,5 mm, wykonane z golden nordic, o nominale 4 koniki, pakowane zbiorczo po 50 sztuk w worki foliowe, w ilości 20.000 sztuk, honorowanych do 31.12.2010 r. 3) o średnicy minimum 30,5 mm, wykonane ze srebra Ag 925, o nominale XL Setidava, pakowane pojedynczo w kapsułach ochronnych w ilości 1.000 szt., honorowanych do 31.12.2010 r. W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać standardowe obwieszczenia dla każdego żetonu, Każda moneta srebrna powinna mieć certyfikat autentyczności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 185121002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,a w szczególności: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , 2.Posiadają niezbędne wiedzę doświadczenie wyrażające się wykonaniem żetonów monetarnych Dukatów lokalnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie .Przez zakres niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie w wskazanym okresie minimum 25.000 żetonów monetarnych Dukatów lokalnych zakresem podobnym do przedmiotu zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 40 000,00zł. Wykonawca może polegać na doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy). O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w niniejszej SIWZ dokumentach i oświadczeniach .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp zamawiający żąda przedłożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Wykaz wykonanych żetonów monetarnych Dukatów lokalnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Przez zakres niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie w wskazanym okresie minimum 25.000 żetonów monetarnych Dukatów lokalnych zakresem podobnym do przedmiotu zamówienia, z podaniem przedmiotu , dat ich wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługa-i te zostały wykonane należycie 3.Opłacona polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganego dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej , może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie wymaganego warunku. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe wymagane dokumenty stanowiące integralną część oferty : 1. Formularz Oferty - 2. Formularz cenowy 3 Informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy 4. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 7 + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną