Przetargi.pl
REMONT I MODERNIZACJA SZKOŁY PRZY UL. KOŚĆIELNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM OTOCZENIA

Urząd Gminy w Żarnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-439 Żarnowiec, ul. Krakowska 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6449288 , fax. 032 6449320
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żarnowcu
    ul. Krakowska 34 34
    42-439 Żarnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 6449288, fax. 032 6449320
    REGON: 00055144400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I MODERNIZACJA SZKOŁY PRZY UL. KOŚĆIELNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM OTOCZENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Remontu i modernizacji budynku szkoły wraz z termorenowacją: a) roboty rozbiórkowe b) ławy i stopy fundamentowe c) ściany zewnętrzne i wewnętrzne d) tynki wewnętrzne cementowo-wapienne i gładzie gipsowe e) posadzki z płytek gresowych w piwnicy, węzłach sanitarnych i komunikacyjnych f) posadzki z wykładzin rulonoz PCV w klasach lekcyjnych g) okładziny schodów wewnętrznych i zewnętrznych płytkami gresowymi h) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej i) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną j) nowa więźba dachowa nad częścią budynku k) wymiana pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną l) docieplenie ścian metodą lekką mokrą styropianem i tynkiem akrylowym 2. Kotłowni olejowej, magazynu na olej opałowy lekki, instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły: a) roboty demontażowe b) roboty budowlane c) magazyn oleju opałowego d) komin ze stali nierdzewnej e) kotłownia- roboty montażowe f) roboty montażowe instalacji centralnego ogrzewania 3. Instalacji elektrycznej w przebudowanym i rozbudowanym budynku szkoły: a) instalacje elektryczne wewnętrzne b) instalacja odgromowa 4. Instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły: a) roboty demontażowe b) roboty montażowe c) przyłącz kanalizacyjny 5. Podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo, a w tym: a) wyrównanie terenu z odwozem nadmiaru ziemi b) wykopy fundamentowe c) wykonanie żelbetowych ław i podpór fundamentowych pochylni d) wykonanie żelbetowej płyty jezdnej pochylni e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych elementów betonowych f) wykonanie nawierzchni pochylni z kostki brukowej g) obłożenie powierzchni bocznych pochylni płytkami klinkierowymi h) montaż poręczy stalowych i) wykonanie dojazdu z kostki brukowej do pochylni 6. Ogrodzenia i chodników przy budynku szkoły: a) rozebranie resztek istniejących ogrodzeń z siatki , siatki w ramkach i prętowego b) wykonanie nowego ogrodzenia systemowego z paneli zgrzewanych, ocynkowanych i malowanych proszkowo z cokołem z płyt żelbetowych c) zamontowanie bramy rozwieranej dwuskrzydłowej i furtki w tym samym systemie d) rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych i krawężników e) wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej brukowej na podsypce piaskowej i podbudowie z żużla stalowniczego f) ułożenie od strony zachodniej nowego krawężnika betonowego na ławie betonowej g) ułożenie od strony południowej nowego krawężnika betonowego najazdowego na ławie betonowej 7. Placu zabaw a) wyrównanie terenu, zasianie trawy b) przewiduje się montaż następujących elementów: - zestaw rekreacyjny, - tablica edukacyjna do tradycyjnej gry w kółko/krzyżyk, - bramki z koszem która umożliwi grę zarówno w koszykówkę jak i w piłkę nożną, - huśtawki wahadłowe 1 osobowe, 2 osobowe, - podwójna huśtawka bujana (wahadłowa) (siedziska montowane na łańcuchach), - piaskownice wraz z siedziskami i stolikiem po środku, - bujaków osadzonych na sprężynie (huśtawek sprężynowych) 1 osobowe, 2 osobowe, 4 osobowe - karuzele talerzowe lub krzyżowe, - altanę, - kosze na śmieci, - tablice informacyjne, - stolik i ławki,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) do dnia 16.06.2009r. do godz. 8??.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. Nr 6 b) Wypełnią druk OFERTA ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - zał. Nr 1. c) Załączą kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót i specyfikacji zakupu wyposażenia jako zał. Nr 2. d) Załączą harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3. e) Przedstawią wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia w tym posiadających stosowne uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z Prawem budowlanym dla osób pełniących funkcje kierownicze. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot - zał. Nr 4. - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego f) Udokumentują (wg załącznika Nr 5), że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, roboty budowlane według technologii zawartej w szczegółowej specyfikacji technicznej i wartości jak obiekt stanowiący przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca oraz załączą od poprzednich zamawiających dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. g) Udokumentują, że firma znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. h) Przedstawią dokument potwierdzający wysokość kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) Wpłacą wadium. j) W przypadku potrzeby wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych koszt materiałów, robocizny i sprzętu będzie obliczony wg czynników cenotwórczych przyjętych w kosztorysie ofertowym - zał. Nr 7. k) Akceptują warunki umowy stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty oraz załączniki wymienione w SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez upoważnionego pracownika oferenta. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z przetargu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o natychmiastowe kontaktowanie się z Zamawiającym. Oferta powinna zawierać: - Wszystkie strony zapisane ponumerowane. - Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. - Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone przedmiary jako załącznik Nr 2. Sposób obliczenia ceny oferty podaje punkt 5 specyfikacji. - Harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3. - Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zgodnie z załącznikiem Nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.- zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Wykaz (wg załącznika Nr 5) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat jako generalny wykonawca robót budowlanych według technologii zawartej w szczegółowej specyfikacji technicznej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty od poprzednio zamawiających potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. - Wypełnione Oświadczenie oferenta - zał. Nr 6. - Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. - Oferenci zagraniczni składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. - Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. - Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez okres planowanej realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (brutto) zł. Gdy wykonawca posiada umowę ubezpieczenia na okres krótszy lub jej w ogóle nie posiada, dołączy oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy. - Dowód wpłaty wadium dołączony do koperty w formie oryginału lub kserokopii, w której znajduje się oferta. Brak dołączonego dowodu wpłaty powoduje wykluczenie oferenta. - Nr konta, na które należy zwrócić wadium w przypadku wpłaty wadium w gotówce. Wszystkie dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz być sporządzone w języku polskim lub muszą być załączone tłumaczenia sporządzone przez przysięgłych tłumaczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach