Przetargi.pl
Tłuszcze i nabiał

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Sądowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2713966 , fax. 032 2711411
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Sądowa 1 1
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2713966, fax. 032 2711411
    REGON: 00031989400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tłuszcze i nabiał
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Grupa I - olej i masło roślinne 1 Olej roślinny do smażenia i surówek, opakowanie 0,9 lub 1,0 litr - 1500litrów; 2 Masło roślinne do smarowania pieczywa, kostka 250g, zawartość tłuszczu w 100g maksymalnie 60g - 7500kg; Grupa II - przetwory mleczne 3 Mleko w proszku - 2000kg; 4 Ser biały półtłusty minimalna trwałość 14dni, pakowany w kostki po 250g - 2200kg; 5 Ser topiony 100g - 600kg; 6 Serek homogenizowany owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni - 2200kg; 7 Ser twardy (żółty) - 300kg; 8 Serek fromage opakowanie 100g minimalna trwałość 28 dni - 850kg; 9 Jogurt naturalny opakowanie 200g minimalna trwałość 14 dni - 100kg; 10 Jogurt owocowy opakowanie 150g minimalna trwałość 14 dni - 1800kg; 11 Maślanka opakowanie 1000g minimalna trwałość 14 dni - 1000kg; 12 Śmietana 18% tłuszczu opakowanie 400 - 500g minimalna trwałość 14 dni - 600kg; 13 Serek wiejski ziarnisty 150-200g minimalna trwałość 14 dni - 500kg; Grupa III - jaja 14 Jaja L - 50000szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 154300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.spełnią warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) Cena oferty (Załącznik nr 2) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3) Wzór umowy (załącznik nr 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną