Przetargi.pl
Remont elewacji i dachu w budynku przy ul. Sztumskiej 6 w Kwidzynie ZP 8/2009/RB

Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 43
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2614191 , fax. 055 2614197
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 43 43
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 2614191, fax. 055 2614197
    REGON: 17073539100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spóła prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i dachu w budynku przy ul. Sztumskiej 6 w Kwidzynie ZP 8/2009/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Izolację ścian piwnic, 2 Założenie ściągów stalowych, 3. Przemurowanie nadproży okiennych, 4. Wymianę częściową drewnianej konstrukcji dachu, 5. Wymianę pokrycia dachu ceramicznego, 6. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej, 7. Przemurowanie kominów ponad dachem, 8. Wykonanie elewacji z wymianą tynków, 9. Wykonanie opaski wokół budynku, 10.Wymianę obróbek blacharskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227 poz.1658 z póź. zm.) zwanej dalej Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, d) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ e) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł i zakresie obejmującym zamówienie tożsame. f) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b) oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), c) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), d) kosztorys ofertowy (opracowany na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, podstawa wyceny, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, e) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia albo składania ofert; g) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówie-nia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł i zakresie obejmującym zamówienie tożsame. h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu za mówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 2 do SIWZ potwier-dzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanych. W przypadku osób, które uzyskały uprawnie-nia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia bu-dowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także wypełnione w oryginale oświadczenie o podjęciu obowiązku kierownika budowy (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ). i) wykaz prac, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zum.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach