Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3236000 , fax. 058 3236481
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3236000, fax. 058 3236481
REGON: 00059846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup trzech stacji graficznych z oprogramowaniem DTP oraz serwera - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech stacji graficznych z oprogramowaniem DTP oraz serwera - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
1.2. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na dostawie stacji graficznych wraz z dodatkowym oprogramowaniem o wartości co najmniej 50 000,00 PLN, każda.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2.1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia
2.2. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.1 i 1.2
2.3. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.3 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
1.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
1.3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających dostawie stacji graficznych wraz z dodatkowym oprogramowaniem o wartości co najmniej 50 000,00 PLN, każda - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty.
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty: informację adresową, wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/69/2015/AEZ/ Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2015 - część 5 (serwer oraz stacja obliczeniowa i stacja robocza)
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem - zam. publ. nr 2/2015
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2014-10-17 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na rozbudowę istniejącego systemu cyfrowej łączności radiowej DMR MotoTRBO Pomorskiej Policji na terenie Trójmiasta, celem pełnego pokrycia zasięgiem i swobodnego przemieszczania radiotelefonów/terminali pomiędzy poszczególnymi radioserwerami strefowymi.
Dodano: 2014-08-04 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych do Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziałów Ksiąg Wieczystych sądów obszaru apelacji gdańskiej
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowań
Dodano: 2013-06-18 - Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego
Dodano: 2012-12-04