Przetargi.pl
Renowacja i konserwacja zabytkowego zespołu XIV w. Bramy Młyńskiej - etap I dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020 , fax. 059 8426518
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
    ul. Dominikańska 5-9 5-9
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, fax. 059 8426518
    REGON: 00027780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzeum.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorząd kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja i konserwacja zabytkowego zespołu XIV w. Bramy Młyńskiej - etap I dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Brama Młyńska: a) roboty zewnętrzne - izolacja przeciwwilgociowa , część podziemna. b) roboty remontowe wewnętrzne parteru: 1) wymiana schodów stalowych, 2) roboty konserwatorskie ścian parteru, 3) centralne ogrzewanie - ogrzewanie podłogowe, 4) wykonanie posadzek parteru, 5) tynki i roboty malarskie. c) roboty remontowe wewnętrzne I piętra: ) wymiana stolarki drzwiowej, 2) remont węzła sanitarnego, 3) roboty murarskie, 4) remont posadzek, 5) tynki i okładziny wewnętrzne, 6) roboty malarskie, 7) roboty instalacyjne, 8) roboty elektryczne, Budynek Administracyjny: a) roboty remontowe I piętra: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2) roboty murarskie i lekkie ścianki działowe, 3) stolarka drzwiowa, 4) roboty posadzkowe, 5) tynki i okładziny wewnętrzne, 6) roboty malarskie, 7) roboty instalacyjne, 8) roboty elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ustala się wadium w wysokości 10.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 7.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień( art. 22 ust.1 pkt. 1 Pzp) tj.: 1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 Pzp) tj.: a) dysponują lub będą dysponowali osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej konstrukcyjno-budowlanej oraz osoba ta odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. Nr 150 z 2004r. poz.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych; b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie obiektu zabytkowego o wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez Wykonawcę. c) znajdują się wy sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 3 Pzp) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia: - z tytułu odpowiedzialności deliktowej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto składanej oferty; - z tytułu odpowiedzialności kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł, tzn. posiada na dzień wszczęcia postępowania pełna ochronę ubezpieczeniową OC zakładu ubezpieczeniowego. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. e) udzielą 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 7.2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, zgodnie z formuła - spełnia - nie spełnia. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26, ust. 3 ustawy Pzp); - wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp. 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 7.1. b) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. 7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp, stanowiące załącznik Nr 1 do oferty (przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie składa ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku) - złożone w oryginale; b) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, stanowiące załącznik Nr 2 do oferty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców do oferty należy załączyć przedmiotowe oświadczenie złożone przez każdego z nich)- złożone w oryginale; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców do oferty należy załączyć przedmiotowe zaświadczenie złożone przez każdego z nich); d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także powierzone im czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków opisanych w pkt. 7.1. lit. a. (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców ocenia podlegać będzie wspólny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje); e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wymienionym powyżej - lit. d., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; f) dokumenty stwierdzające, ze osoba o której mowa w opisie warunków w pkt. 7.1, ppkt. 2 a) posiada wymagane uprawnienia budowlane: - decyzję o nadaniu uprawnień, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi przy zabytkowych obiektach architektury, zgodnie z § 8 ust.3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r., w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 z 2004r., poz. 1579). g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, będącym przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, zakresu robót, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 7.1. 2b) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców ocenie podlegać będzie wspólne doświadczenie); h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie z opisem warunków w pkt. 7.1. 2c) ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ocenie podlegać będzie dokument złożony przez tego lub tych wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą jego spełnienie). 7.5.2. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosowanie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich żądać może zamawiający od wykonawców oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 ze mianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt. 7.5.1 c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej - pkt. 7.1. c), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentu jak w pkt. 7.1. lit. c). 7.5.3. Ponadto wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) dowód wniesienia wadium, c) kosztorys ofertowy, będący dla Zamawiającego materiałem pomocniczym, wykonany na podstawie przedmiarów robót i specyfikacji technicznej i odbioru robót budowlanych. d) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- w przypadku wykonawców składających wspólna ofertę , a podpisywana jest przez pełnomocnika; e) stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zaświadczenia o wpisie do właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7.5.4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę, jeżeli należy złożyć je w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w jężyku obcym sa składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym -jak wyżej - przez wykonawcę. 7.5.5. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność, należy zaktualizować.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach